ارسال به دیگران پرینت

قتل دختر جوان

جزئیات قتل دختر جوان به روایت رئیس پلیس تهران + ویدئو

خواهر و برادری را دستگیر کردیم که اقدام به اغفال دختران میکردند.

جزئیات قتل دختر جوان به روایت رئیس پلیس تهران + ویدئو

 رئیس پلیس تهران:

- برادر و خواهری را در این پرونده بازداشت کردیم، در مرحله نخست با ظن اینکه این افراد دختران را اغفال می‌‌کنند، به موضوع وارد شدیم و مأموران پس از ورود به منزل متوجه صحت موضوع شدند.

- خواهر پس از اغفال دختران، آنها را به منزل خودشان می‌برد سپس اموال آنها را سرقت می‌کردند و برادر دختران را مورد تعرض قرار می‌داد.

- این متهمان در یک مورد یکی از دختران را به قتل رسانده بودند و جسد وی مدت‌ها در این منزل بود همچنین یک دختر خانم را به صورت عریان در یک کمد محبوس کرده بودند و به نظر می‌رسد موارد دیگری در این پرونده درباره اغفال دختران وجود داشته باشد. 

پرونده شبیه داستان‌ قتل‌های زنجیره‌ای است. به غایت مخوف و ترسناک. ماجرای اغفال دختران فراری، زندانی کردن‌شان، حبس چندماهه و در نهایت قتل. در روزهایی که سالگرد پیدا کردن جسد شیما صباگردی از خانه بهلول (پیرمردی که او را به‌خانه کشاند و کشت) است، حالا یک خبر مخوف دیگر از زندانی کردن دختران و قتل‌شان از راه می‌رسد.

شب دوشنبه پانزدهم آذرماه، گزارش یک سرقت یا فروش موادمخدر در یک خانه حوالی خیابان قزوین، خیابان خرمشهر در جریان طرح رعد به پلیس اعلام می‌شود. وقتی ماموران زنگ واحد طبقه دوم را می‌زنند کسی در را باز نمی‌کند و ماموران مجبور می‌شوند قفل در را شکسته و وارد خانه شوند که با صحنه‌ای عجیب مواجه می‌شوند.

در خانه، با دو دختر با وضعیتی غیرقابل وصف مواجه ‌شدند. یکی از آن‌ها داخل کمد دیواری محبوس بوده و دست و پایش را با جوراب بسته بودند و دیگری نیز دست و پا بسته در هال خانه بود. اما نکته عجیب ماجرا این بود که بوی تعفن عجیبی داخل خانه می‌آمد و ماموران متوجه می‌شوند پشت در اتاق خواب یک کیسه پلاستیک مشکی وجود دارد که بوی تعفن از داخل کیسه است.

جنازه پوشیده شده در ۲۷‌لایه کیسه مشکی
دخترها به ماموران می‌گویند مردی به‌نام سعید، دختری را کشته و داخل کیسه مشکی قرار داده است. پزشکی قانونی از راه می‌رسد و وقتی کیسه‌ها را باز می‌کنند می‌بینند جسد یک زن ۲۷‌بار با کیسه پلاستیکی مشکی پوشانده شده، به‌طوری‌که وضعیت جسد به شکل جنینی درآمده، سپس جسد را با ملحفه یا چادر پوشانده بودند و آثار جراحت روی پیشانی و زیربغل جسد مشهود بود که هنوز مشخص نیست جراحت به‌وجود آمده بر اثر ضرب و شتم است یا ماندگی جسد.

پزشکی قانونی حدودا تخمین زده چهار ماه از قتل گذشته باشد. دو دختر پیدا شده داخل خانه حدود ۲۱‌سال سن دارند، دختری که داخل کمد بوده اعلام کرده معتاد است و حدود هشت ماهی می‌شده که داخل کمد محبوس بوده و دست و پایش را با جوراب می‌بسته‌اند. دختر دیگر که در هال خانه پیدا می‌شود نیز انگار از خانه فرار کرده و گفته دو سال است در این خانه زندانی است.

نحوه دستگیری متهم
طبق اعلام همسایه‌های سعید، مرد متولد ۶۷ (متهم پرونده) به همراه خواهرش که چند سالی از او بزرگتر است، حوالی خیابان قزوین، خرمشهر در طبقه دوم یک ساختمان زندگی می‌کردند. مادرشان فوت کرده و از پدرشان اطلاعاتی در دسترس نیست. البته تا چندی پیش برادر بزرگترشان نیز با آن‌ها زندگی می‌کرد که انگار طی اختلافاتی او را از خانه بیرون می‌کنند.

خواهر سعید که گمانه زده می‌شود یکی از متهمان احتمالی پرونده است، در آرایشگاه کار می‌کرده و سعید نیز در یک مهمانسرا حوالی راه‌آهن مشغول به‌کار بوده است. همیشه صدای زد‌و‌خورد و دعوای این خواهر و برادر به گوش می‌رسیده و البته همسایه‌ها می‌گویند ما متوجه رفت‌و‌آمد کسی نشدیم اما صدای نزاع‌شان را می‌شنیدیم.

بعد از کشف دخترها و جسد در خانه، مرد میانسالی به آنجا سر می‌زند که مشخص می‌شود برادر بزرگتر سعید است و ماموران او را بازداشت می‌کنند. سپس طبق ردیابی گوشی سعید متوجه می‌شوند او نزدیک منزل است. بعد از گذشت چند ساعت بالاخره او را هم در منزلش دستگیر می‌کنند و خواهرش را نیز بعد از تماس با او پیدا کرده و دستگیر می‌کنند و هر سه متهم به آگاهی برده می‌شوند.

صحت همدستی خواهر و برادران در جنایت‌ها
سعید سعی کرده به خواهرش اینگونه القا کند که یکی از دختران محبوس در خانه اقدام به قتل دختر دیگر کرده است و خواهر سعید نیز اعلام کرده اگر اقدامی انجام داده به دلیل ترس از برادرش بوده است. حتی خواهر سعید اعلام کرده دختر فراری می‌توانسته از آن خانه برود ولی چون دختر فراری بوده و از خانواده‌اش می‌ترسیده، خودش در خانه مانده است. اما احتمال دیگری که وجود دارد این است که دختر حین فرار با ضربات پیچ‌گوشتی به بازو و سرش کشته شده باشد.

خواهر سعید در جزئیاتی که از قتل گفته، اعلام کرده مدتی جسد در حمام بوده بعد داخل پلاستیک پیچیده شده و هر سری یک پلاستیک به اطراف جسد اضافه می‌کردند تا جسد بو نگیرد. در تحقیقات از سابقه سعید مشخص شد که او سال ۹۳ در یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده است و پس از آزادی به‌صورت اقساط دیه زن جوان را پرداخت می‌کند. صبح سه‌شنبه سعید به همراه برادرش برای بازپرسی به دادسرای جنایی آورده شد.

او در شعبه دوم بازپرسی در حضور قاضی وهابی، درباره جزئیات این ماجرا صحبت کرد. مرد قد‌کوتاه، لاغراندام و با پوستی سبزه، به همراه برادر میانسالش اما در دادسرا هم ناآرام است. وقتی متوجه حضور خبرنگار می‌شود پرخاش می‌کند. تهدید می‌کند. حتی برادرش نیز پرخاش می‌کند و حاضر نیست نقشش را در این ماجرا بپذیرد. هنوز جزئیات این ماجرا مشخص نیست. آیا قتل‌های بیشتری از دختران فراری در کار است؟ با قاتل زنجیره‌ای دختران فراری روبه‌رو هستیم؟

یکی از دخترانی که در خانه پیدا شده اهل اسلامشهر است. فعلا حال و روز این دختران مناسب نیست و گفته‌اند ماه‌هاست آب و نان خشک خورده‌اند. حوالی ساعت ۹ شب دوشنبه این فرد دستگیر شد و حالا باید مشخص شود آیا جرایم دیگری نیز در پرونده‌اش دارد یا خیر؟ آیا با همدستی خواهرش دست به قتل زده و نقش برادر بزرگتر در این میان چه بوده است. اما دختران محبوس در خانه می‌گویند ما چهار ماه کنار جسد دختر دیگری بودیم و او ما را تهدید کرده بود اگر فرار کنیم ما را هم به قتل می‌رساند.

درباره اینکه این فرد قاتل سریالی است یا خیر نمی‌توان قضاوت کرد اما برخی اخبار از کشف جسد دو دختر در ماه‌های گذشته در محله‌های نزدیک به این خانه مخوف، خبر می‌دهند. سعید که در ترمینال و راه‌آهن به‌دنبال مسافر برای مهمانسرا می‌گشته به دختران می‌گفته مهمانسراها به دختران مجرد اتاق نمی‌دهند و آن‌ها را با اغفال کردن به خانه‌اش می‌کشانده است. (گزارش روزنامه هفت صبح)

حجم ویدیو: 7.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39
منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه