ارسال به دیگران پرینت

منذر ابواحمد:

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای زندان جلبوع را در داخل دادگاه مورد ضرب و شتم قرار داد

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی را که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، در جریان جلسه محاکمه آنها در دادگاه شهر الناصره مورد ضرب و شتم قرار داد.

پلیس رژیم صهیونیستی اسرای زندان جلبوع را در داخل دادگاه مورد ضرب و شتم قرار داد

 «منذر ابواحمد» وکیل مدافع انجمن اسرای فلسطین گفت: «عناصر امنیتی واحد بازجویی ناحشون، اسیر محمد العارضه را در جریان محاکمه‌اش به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند».

کلیپ‌های ویدیویی لحظه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به اسرای زندان جلوع را نشان می‌دهد. در این کلیپ‌ها نشان داده می‌شود که اسیر محمد العارضه برای مادرش پیامی می‌فرستد و ایهم کممجی دیگر اسیر فلسطینی در حال خواندن شعری در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

منابع محلی فلسطین می‌گویند که پلیس اسرائیلی پس از حمله به اسرا، خبرنگاران را از دادگاه ناصره اخراج و از مستندسازی ادامه جلسه دادگاه جلوگیری کرد.

دادگاه اسرائیل در ناصره امروز محاکمه شش زندانی را که از زندان جلبوع از طریق تونلی حفر شده در داخل زندان فرار کرده بودند، از سر گرفت.

پلیس اسرائیل پیش از جلسه دادگاه هشت فلسطینی بازداشت شده از جمله زندانی‌هایی که پیشتر از زندان «گیلبوا» در این کشور فرار کرده بودند، را به همراه وکلای مدافع آن‌ها مورد ضرب و شتم قرار دادند.

هشت فلسطینی بازداشت شده از جمله پنج زندانی‌ که پیشتر از زندان «گیلبوا» در این کشور فرار کرده بودند، به همراه وکلای مدافع‌شان توسط پلیس اسرائیل مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

جلسه بعدی دادرسی این زندانیان که در دادگاه صلح ناصره جریان دارد، به ششم ژانویه سال آینده موکول شده است.

جمیل سعادت، وکیل مدافع انتصابی از سوی هیئت اسرای سازمان آزادیبخش فلسطین برای این افراد، در این زمینه به خبرنگار آناتولی گفت: پلیس موقعی که این زندانی‌های آغاز به گفت‌وگو با رسانه‌ها کردند، آن را مورد خشونت قرار داده و به دوباره به اتاق انتظاری که قرار داشتند، منتقل کردند.

وی ادامه داد: هیئت مدافع همراه آنها نیز دچار ضرب و شتم پلیس قرار گرفتند. هم اکنون روند شکایت از این رفتار و خروج وکلا از سالن دادگاه آغاز شده است.

گفتنی است شش اسیر فلسطینی ششم ماه سپتامبر موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال اسرائیل شدند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه