ارسال به دیگران پرینت

رییس سازمان نظام پزشکی سیرجان پاسخ داد؛

آیا دلیل سه فوت مشکوک در سیرجان قصور پزشکی بوده است؟

رییس سازمان نظام پزشکی سیرجان گفت: دلیل سه فوتی اخیر در سیرجان پس از شکایت بستگان، علت آن و اینکه قصور پزشکی بوده یا خیر، در سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

آیا دلیل سه فوت مشکوک در سیرجان قصور پزشکی بوده است؟

دکتر سید محمد رضوی نسب در خصوص سه فوتی که در سیرجان اتفاق افتاده است در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیست و هشتم آبان خانمی ۵۵ ساله به یکی از درمانگاه های خصوصی سطح شهر مراجعه می کند. توسط پزشک معاینه و با تشخیص بیماری کووید، ویزیت می شود.

 

وی ادامه داد: فرد پس از تزریق آمپول ویتامین سی فوت می شود که پس از شکایت بستگان علت مرگ توسط سازمان نظام پزشکی در دست بررسی است.

 

رضوی نسب به فوت آقای ۳۶ ساله در تاریخ دوازدهم آذر ماه در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این تاریخ فرد به یکی از پزشکان سطح شهر مراجعه می کند و پس از خرید دارو از یکی از داروخانه های شبانه روزی جهت تزریق آمپول  به درمانگاه خصوصی که متاسفانه همان درمانگاه قبلی بوده است، مراجعه می کند و پس از تزریق آمپول "سفتریاکسون" دچار شک آنافیلاکسی شده و احیای آن توسط پزشک درمانگاه انجام می شود که موفقیت آمیز نبوده و فرد فوت می کند.

 

وی همچنین به فوت فرد ۶۸ ساله که معلم بازنشسته بوده است، اشاره و تصریح کرد: این فرد ۱۳ آذر ماه به یک واحد دندانپزشکی در یکی از کلینیک های سطح شهر جهت انجام پروتز مراجعه می کند که به گفته دندانپزشک قبل از انجام هر کاری فرد دچار سکته قلبی(ام ای) می شود و فوت می کند.

 

وی در پایان به ایسنا گفت: چنانچه در رابطه با فوتی که رخ می دهد بستگان معتقد به قصور پزشکی باشند و شکایت نمایند در این خصوص پرونده، تشکیل و توسط سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه