ارسال به دیگران پرینت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی ارائه می‌شود

کرمان - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی توسط رئیس‌جمهور ارائه می‌شود.

گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی ارائه می‌شود

 سید محمد حسینی شنبه شب در گردهمایی نیروهای انقلابی استان کرمان با اشاره به اینکه در این دولت گوش شنوا وجود دارد و رئیس جمهور به این موضوع اهتمام ویژه‌ای دارد، افزود: برخی استانداران کشور حتی شرایط برای ماندگاری آنها مهیا بود، اما در نهایت براساس صلاح‌دید تغییر کردند.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب وزرا و مسئولیت باید نهایت دقت انجام شود، اظهار کرد: خود ما هم در دولت تاکید کردیم هر چه سریع‌تر مسئولان مردمی و انقلابی انتخاب شوند و اعتقاد داریم با بدنه دولت قبل اهداف محقق نمی‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای از دولت قبل به ارث برده‌ایم و این مسائل یکی از دلایل به تعویق افتادن انتخاب مسئولان استانی شده است، بیان کرد: یکی از سوال‌های مطرح شده در انتخاب استاندار در هیئت دولت سوابق جبهه و جنگ آنان است تا یک انسان مردمی و انقلابی انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه در هیئت دولت در اولین جلسه مطالبات استان مطرح و پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: در حالی هنوز سه ماه از دولت نگذشته برخی غرب‌گراها طلبکار و از دولت انتقاد می‌کنند که دولت از موضع قدرت در سیاست خارجه وارد شده و شرط ورود آمریکا به برجام را برداشتن تمامی تحریم‌ها عنوان کرده است.

حسینی با بیان اینکه دولت در کنار مردم است و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات به کار می‌برد، اضافه کرد: در عرصه‌های جهانی و همکاری با کشورهای همسایه‌ها برنامه‌ها به خوبی در حال انجام است، از طرف دیگر بعد از گزارش ۱۰۰ روزه توسط رئیس جمهور، سند تحول دولت ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کشور و استان کرمان نیروهای انقلابی سرآمدی برای انجام خدمت حاضر هستند، بیان کرد: مطالبات نیروهای انقلابی استان کرمان را در اولین فرصت خدمت رئیس جمهور خواهیم رساند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم و ان شاالله یک دلگرمی خوبی به استان کرمان داده شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه