ارسال به دیگران پرینت

زاکانی مطرح کرد؛

مناسب سازی سالانه ۶۰۰ کیلومتر معابر تهران در صورت تامین بودجه

شهردار تهران گفت: قرار است برنامه‌ای هوشمند برای معلولین تدوین شود و در صورت تامین بودجه سالانه ۶۰۰ کیلومتر مناسب سازی برای معلولین داشته باشیم.

مناسب سازی سالانه ۶۰۰ کیلومتر معابر تهران در صورت تامین بودجه

علیرضا زاکانی، در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولین، اظهار داشت: همان قدر که یک معلول نیاز به حمایت دارد، یک انسان متعالی نیز نیاز دارد تا به آن معلول خدمت کند و برای آنها نوکری کند، تا افق‌های روشنی را پیش رو داشته باشد.

وی افزود: ما تلاش کردیم تا یک بخش مسئولیتی را برای مناسب سازی شهر در نظر بگیریم و دستورالعملی برای اقدام در این زمینه تدوین شد و در جلسه هفته گذشته معاونین نیز این دستورالعمل مطرح شد.

زاکانی تصریح کرد: قرار بر این شد که برنامه‌ای هوشمند تدوین شود و در صورت تأمین بودجه سالانه ۶۰۰ کیلومتر مناسب سازی داشته باشیم. به علاوه قرار شد در بودجه سالانه ساختمان‌ها را برای معلولین مناسب سازی کنیم.

وی تاکید کرد: در ایام کرونا یکی از اقدامات ما رفتن به سراغ کسانی بود که ما به سمت آنها برویم و به آنها خدمت کنیم و در همین راستا در حال تلاشیم تا خدمات خود را از طریق هوشمند سازی به عزیزان معلول ارائه دهیم.

شهردار تهران تصریح کرد: در حال تلاشیم ظرفیت‌های شهرداری را در اختیار معلولین قرار دهیم در همین راستا نیز ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شده که امکان استفاده معلولین را دارد و مفتخریم که بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم و ما بیشتر نیاز داریم که در خدمت معلولین باشیم.

در این مراسم بوستان مناسب سازی شده پرنیان نیز افتتاح شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه