ارسال به دیگران پرینت

بارش‌های پیش رو چند درصد کم آبی را جبران می‌کند؟

پاسخ تامل برانگیز کارشناس هواشناسی به سوال مجری +فیلم

ویدئویی از پاسخ تامل برانگیز اصغری کارشناس هواشناسی به سوال مجری را ببینید. مجری برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد: بارش‌های پیش رو چند درصد کم آبی را جبران می‌کند؟ «اصغری» کارشناس هواشناسی پاسخ داد: هیچی

 پاسخ تامل برانگیز کارشناس هواشناسی به سوال مجری +فیلم

ویدئویی از پاسخ تامل برانگیز اصغری کارشناس هواشناسی به سوال مجری را ببینید. مجری برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد: بارش‌های پیش رو چند درصد کم آبی را جبران می‌کند؟ «اصغری» کارشناس هواشناسی پاسخ داد: هیچی 

 

 

 

 

مدیرکل بحران سازمان راهداری:

هیچ جاده‌ای به خاطر برف و کولاک بسته نیست

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و کولاک در ۱۱ استان و محورهای مواصلاتی آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: احتمال برف و کولاک درساعات پیش رو در جاده‌های شمالی کشور وجود دارد؛ بنابراین مردم باید همه الزامات سفرهای زمستانی را رعایت کنند.

هیچ جاده‌ای به خاطر برف و کولاک بسته نیست
 

محمد رودباری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از دیروز و در ساعت‌های ۲۲ و ۲۳ سامانه بارشی به کشور وارد و سبب بارش برف شدید همراه با کولاک در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه شد؛ به گونه‌ای که این بارش در برخی استان‌ها مانند کردستان تا ۶۰ سانتیمتر نیز گزارش شده است.

 

وی افزود: این سامانه بارشی به مرور به سمت استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، زنجان، البرز، مازندران و تا حدودی تهران آمد که البته هر قدر این سامانه به مرکز کشور نزدیک شد از شدت آن نیز کاسته شد.

مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه هم اکنون و بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده از مرکز مدیریت راه‌ها بارش در همه استان‌ها تقریباً قطع شده است، ادامه داد: در حال حاضر سطح جاده‌های اصلی و محورهای مواصلاتی استان‌های مذکور سیاه است و با وجود ترافیک در جاده‌های شمالی به ویژه جاده چالوس مشکلی در تردد وجود ندارد اما همچنان احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌های شمالی به ویژه جاده چالوس، هراز و فیروزکوه وجود دارد؛ بنابراین از همه مردم می‌خواهیم ضمن رعایت همه الزامات سفرهای زمستانی، پیش از انجام سفر با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت این محورها مطمئن شوند.

 

رودباری با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ جاده‌ای در کشور نیست که به خاطر برف و کولاک بسته شده باشد، گفت: همه پرسنل سازمان راهداری در استان‌های مذکور و استان‌های خراسان شمالی، رضوی، سمنان و گلستان در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی صورت گرفته و وضعیت این استان‌ها و محورهای مواصلاتی آن‌ها از دوشنبه هفته جاری مناسب بوده و جو آرامی در کشور حاکم خواهد شد.

 

اعلام پربارش و کم بارش‌ترین نقاط تهران در ۲۴ ساعت گذشته

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش استان تهران در ایستگاه شمیران و کمترین آن در ایستگاه ورامین ثبت شده است.

اعلام پربارش و کم بارش‌ترین نقاط تهران در ۲۴ ساعت گذشته
 

مازیار غلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره مقدار بارندگی در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت:‌ برابر گزارش ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز بیشترین مقدار بارش در ایستگاه شمیران با ۲۲.۶ میلیمتر بوده است و پس از آن ایستگاه ژئوفیزیک با ۱۹.۲، ایستگاه لواسان با ۱۸.۴ و شهریار با ۱۷.۲ میلیمتر بارش قرار دارد.

 

وی افزود: شهریار با ۲۱.۵ میلیمتر، ایستگاه فرودگاه امام با  ۲۰.۶ میلیمتر، ایستگاه ورامین با ۷.۹ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۷.۸ ایستگاه ژئوفیزیک با ۷.۶ میلیمتر، ایستگاه لواسان با ۳.۴ میلیمتر، ایستگاه دماوند با ۰.۳ میلیمتر به ثبت رسیده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران کمترین میزان بارش ثبت شده در استان تهران طی ۲۴ ساعت اخیر را مربوط به ایستگاه ورامین با ۵.۶ میلیمتر اعلام کرد و درباره میزان بارش در دیگر ایستگاه‌ها نیز گفت:‌ بارش در ایستگاه‌های - آبعلی ۶.۳، دماوند ۱۱.۶، فرودگاه مهرآباد ۱۶.۴، فیروزکوه ۷.۴، فرودگاه امام ۱۶.۶، ورامین ۵.۶ و چیتگر ۱۶.۰ میلیمتر بوده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه