ارسال به دیگران پرینت

یحیی گل‌محمدی آنفلوانزا گرفت

تصویری از نامه پزشک باشگاه پرسپولیس منتشر کرده که حاکی است سرمربی سرخ‌پوشان در آستانه برگزاری دربی به آنفلوانزا مبتلا شده است.

یحیی گل‌محمدی آنفلوانزا گرفت

تصویری از نامه پزشک باشگاه پرسپولیس منتشر کرده که حاکی است سرمربی سرخ‌پوشان در آستانه برگزاری دربی به آنفلوانزا مبتلا شده است.

دلیل غیبت «گل‌محمدی» در نشست خبری شهرآورد ۹۷ چه بود؟

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در توضیح غیبت گل محمدی:

* خبرنگاران دلگیر نباشند. گل محمدی ۴۸ ساعت مریض بوده و زیر سرم رفته است

* گل محمدی سرما خورده است. او دو بار تست داده ولی خدا را شکر کرونا ندارد.

* او تمام تلاشش را می کند که به بازی فردا برسد چون یکی از ارکان اصلی تیم است.

* باور کنید گل محمدی مریض بوده است. همین که مطهری آمده نشان می دهد به جامعه احترام گذاشته است.

 

 

دربی پایتخت

طعنه جالب سرمربی استقلال به سازمان لیگی‌ها

سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دربی پایتخت طعنه جالبی به ساختمان و مسئولان سازمان لیگ زد. او گفت: «از آقای نوری فر و مسئولان باشگاه برای برگزاری نشست خبری تشکر می‌کنم. آنجایی که نشست خبری در گذشته می‌رفتیم بالای یک بانک است و باید از بانک رد شوید تا به سالن نشست برسید. من یکبار وارد شدم، یک آقایی گفت باید نوبت بگیرید! گفتم می‌خواهم بروم بالای ساختمان!»

 طعنه جالب سرمربی استقلال به سازمان لیگی‌ها
 

 سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دربی پایتخت طعنه جالبی به ساختمان و مسئولان سازمان لیگ زد.

 

 

نشست خبری سرمربی استقلال قبل از دربی پایتخت امروز با هماهنگی باشگاه آبی پوش پایتخت در هتل اسپیناس پایتخت برگزار شد و استقلالی‌ها برای نشست خبری به سازمان لیگ نرفتند.

 

 مساله مهم برای برگزاری نشست خبری در محلی غیر از سازمان لیگ، بحث تبلیغات محیطی است که باشگاه استقلال تصمیم گرفت نشست را به محلی با اسپانسر‌های خودش ببرد. از این رو خبری از بنر‌های تبلیغاتی سازمان لیگ نبود و باشگاه بنری با اسپانسر‌های خودش را نصب کرد.

 

در این شرایط فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم طعنه جالبی قبل از کنفرانس مطبوعاتی دربی به سازمان لیگی‌ها زد. او گفت: «از آقای نوری فر و مسئولان باشگاه برای برگزاری نشست خبری تشکر می‌کنم. آنجایی که نشست خبری در گذشته می‌رفتیم بالای یک بانک است و باید از بانک رد شوید تا به سالن نشست برسید. من یکبار وارد شدم، یک آقایی گفت باید نوبت بگیرید! گفتم می‌خواهم بروم بالای ساختمان!»

 

این طعنه مجیدی در روز‌هایی که باشگاه استقلال به خاطر تبلیغات محیطی با سازمان لیگ درگیری‌های زیادی دارد، قابل توجه است و احتمالا شاهد ادامه دار بودن این ماجرا خواهیم بود.

 

 

تهدید جدی سازمان لیگ در آستانه دربی ۹۷؛ تبلیغات محیطی را اجرا نکنیم، بازی برگزار نمی‌شود!

مسئولان سازمان لیگ در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اعلام کردند در صورت عدم اجرای تبلیغات محیطی در این مسابقه اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد.

تهدید جدی سازمان لیگ در آستانه دربی ۹۷؛ تبلیغات محیطی را اجرا نکنیم، بازی برگزار نمی‌شود!
 

جلسه هماهنگی دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در سازمان لیگ برگزار شد.

 

در این جلسه، نماینده سازمان لیگ خطاب به بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد در صورتی که اجازه اجرای تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده نشود، این سازمان اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. ناظر بازی نیز با تأکید بر اینکه سازمان لیگ باید تبلیغات محیطی را اجرا کند، اعلام کرد در شرایطی که باشگاه استقلال ممانعت کند، اجازه شروع بازی داده نمی‌شود.

باشگاه استقلال پیش از دربی در نامه‌هایی جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گوشزد کرده بود که به دلیل اینکه میزبان دربی است، تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه