ارسال به دیگران پرینت

لوید آستین:

یا واکسن بزنید یا کسری کار بخورید!

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد اعضای گارد ملی این کشور که از واکسن زدند خودداری کنند، کسری حقوق خواهند خورد.

 یا واکسن بزنید یا کسری کار بخورید!

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی تصریح کرد آن دسته از اعضای گارد ملی که از واکسینه شدن در برابر بیماری کرونا خودداری کنند، از شرکت در تمرینات ممنوع و با کسری کار مواجه خواهند شد.

آستین عنوان کرد تمام ۲.۱ میلیون خدمتگزاران نظامی آمریکا از جمله پرنسل گارد ملی باید مطابق با فرمان ماه اوت واکسن کرونا دریافت کنند.

هزاران نفر از اعضای گارد ملی در ایالت اوکلاهما در برابر کووید ۱۹ واکسینه نشده‌اند و سخنگوی فرماندار این ایالت اعلام کرده بود که این اشخاص ممکن است از دستورالعمل‌های فدرال سرپیچی کنند.

کوین ستیت، فرماندار اوکلاهما روز دوم نوامبر به آستین اطلاع داده بود که دستور وی مبنی بر واکسینه شدن تمامی نیروها "آزادی شخصی بسیاری از شهروندان اوکلاهما" را نقض می‌کند.

خدمات نظامی ضرب‌الاجل‌های متفاوتی را درباره نیروهای فعال و ذخیره در نظر گرفته به طوریکه نیروهای هوایی تا دسامبر مهلت دارند و نیروهای ارتش تا ژوئن آینده برای دریافت واکسن وقت دارند.

یادداشت صادره از سوی آستین سه راه را مشخص می‌کند که پنتاگون بتواند از رهگذر آن واکسن را در سراسر کشور اجباری کند حتی اگر نیروهای گارد ملی در ماموریت رسمی باشند باید این واکسن را دریافت کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه