ارسال به دیگران پرینت

جودوی بانوان

ضرب و شتم شدید جودوکار مطرح توسط مربی‌اش

چهره شاخص تیم ملی جودوی بانوان فرانسه در منزلش توسط مربی‌اش شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم شدید جودوکار مطرح توسط مربی‌اش

چهره شاخص تیم ملی جودوی بانوان فرانسه در منزلش توسط مربی‌اش شدیدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مارگا پینو، ملی‌پوش جودوی بانوان فرانسه و دارنده مدال‌های نقره جهان ۲۰۱۹ و ۲ طلای اروپا و چندین مدال طلا در رقابت‌های گرنداسلم و گرندپری که برای تیم ملی فرانسه در المپیک توکیو نیز به میدان رفت، در منزل خود توسط مربی‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

او در این‌باره گفت: "مربی و نامزدم در منزلم با مشت و لگد به من حمله‌ور شد و سرم را چند مرتبه به زمین کوبید، من فریاد می‌زدم که با کمک مردم در حالی که قصد داشت من را خفه کند توانستم از دست او فرار کنم و به خانه همسایه‌ها پناه ببرم. آن‌ها نیز بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. بر اثر این حادثه شدیدا دچار جراحت شدم و بینی‌ام شکست. دادگاه نیز حکم بازداشت او را صادر کرد.

وی ادامه داد: من به خاطر اینکه جودوکار بودم توانستم از دست او فرار کنم، در غیر این‌صورت او قصد کشتن من را داشت. خون زیادی از من کف خانه ریخته شد. من به‌خاطر اینکه جودوکارم توانستم صدایم را به گوش همه برسانم، اما به فکر کسانی هستم که در معرض شکنجه و توهین هستند و صدای‌شان نیز به جایی نمی‌رسد.

 

بازگشت جودوکارِ پناهنده ‎شده، به ایران

آرش آقایی دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، بنا به دلایلی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مسابقه داد، اما سرانجام صبح امروز چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودومسابقه دهد.

بازگشت جودوکارِ پناهنده‎شده، به ایران
 

آرش آقایی دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، بنا به دلایلی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مسابقه داد، اما سرانجام صبح امروز چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودومسابقه دهد.

 

آرش آقایی در گفت وگوی کوتاهی که با روابط عمومی فدراسیون جودو داشت، گفت: بنا به مشکلاتی که برای من در آن مقطع پیش آمده بود، ناچار شدم به مدت دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مبارزه کنم. اما سرانجام تصمیم گرفتم برای آینده خود برنامه ریزی دقیق تری کنم. امروز (چهارشنبه)صحبت های خوبی با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشتم و توافقات خوبی نیز صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: طبق توافقاتی که با ریاست محترم فدراسیون داشتیم از امروز در خدمت تیم ملی جودو کشورمان خواهم بود و در مسابقات بین المللی با لباس تیم ملی جودو ایران و زیر پرچم سه رنگ کشورعزیزمان مبارزه خواهم کرد.

 

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه