ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس در یکی دو هفته دیگر در تهران بازی خواهد کرد

مدعیان در صدر جدول امروز به مصاف رقیبان خودشان می روند

در روز نخست هفته هفتم لیگ برتر تیم‌های مدعی به مصاف حریفان خود می‌روند و تیم‌های جنوبی صنعت‌نفت و نفت‌مسجدسلیمان با سرخابی ها دیدار می‌کنند.

 مدعیان در صدر جدول امروز به مصاف رقیبان خودشان می روند

در روز نخست هفته هفتم لیگ برتر تیم‌های مدعی به مصاف حریفان خود می‌روند و تیم‌های جنوبی صنعت‌نفت و نفت‌مسجدسلیمان با سرخابی ها دیدار می‌کنند.

سپهر ستاری: با نتایجی که در هفته ششم رقابت های لیگ برتر رقم خورد حالا هفته هفتم جذابیت های خاص خودش را خواهد داشت.برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت باعث شد تا این هیجان ادامه داشته باشد و صدر جدول پر شود از هیاهو چرا که اگر این تیم بازی اش را نمی برد از قافله صدرنشینان عقب می ماند و این هفته هفتم برای میلیون ها نفر بدون جذابیت می شد!

تقریبا تمام مدعیان در صدر جدول امروز به مصاف رقیبان خودشان می روند و می ماند یک آلومینیوم اراک که باید فردا به مصاف ذوب آهن برود.

در شرایط فعلی سپاهان محرم نویدکیا با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به ترتیب آلومینیوم اراک با 12 امتیاز،استقلال با 12 امتیاز،پرسپولیس و پیکان با 11 امتیاز و گل گهر با 10 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان؛تلاش برای ماندن در کورس

هفته قبل پرسپولیس صنعت نفت را شکست داد و امروز هم باید به مصاف یک تیم نفتی دیگر برود،یعنی نفت مسجد سلیمان. پرسپولیس در هفته های نخست نتایج خوبی نگرفت و خیلی از هواداران این تیم نگران این بودند که نکند بی انگیزه شده و سودایی برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی نداشته باشند. با این حال یکی دو بازی اخیر برای آنها به بهترین شکل ممکن رقم خورد و تقریبا باید گفت که آنها در ریل همیشگی شان قرار گرفتند. پرسپولیس در یکی دو هفته دیگر در تهران بازی خواهد کرد و همین دو – سه بازی می تواند شرایط آنها در لیگ برتر را پایدار نگه دارد.تیم مقابل آنها هم نفت مسجد سلیمان است. درست است که آنها یکی از تیم های پایین نشین هستند اما ممکن است که برای اینکه خودی نشان بدهند برای شاگردان گل محمدی دردسرساز شوند.

صنعت نفت آبادان – استقلال؛ نبرد آبی!

رویارویی شاگران منصوریان و فرهاد مجیدی. هفته قبل که صنعت نفت به پرسپولیس باخت علیرضا منصوریان این اتفاق را به شانس و داوری و ...ربط داد. او دست خالی از تهران به آبادان برگشت تا این هفته مقابل تیمی که سال ها برای آن بازی کرده قرار بگیرد. صنعت نفت به همراه پدیده به قعر جدول چسبیده است و شکست خانگی مقابل استقلال می تواند هم حال این تیم را بد کند و هم جایگاه علیمنصور را به خطر بیاندازد. آنها برای فرار از بحران در اندیشه شکست دادن تیم مجیدی هستند وبه قول فوتبالی ها" برای خودشان فوتبال بازی خواهد کرد." اما در طرف مقابل استقلال است با کلی انگیزه. سال هاست که آنها قهرمان لیگ برتر نشده اند و اصلا دوست ندارند که فاصله امن با صدرجدول را از دست بدهند. اگر قرار است این اتفاق بیفتد آنها فقط یک راه دارند؛شکست دادن صنعت نفت آبادان.مجیدی خوب می داند که از دست دادن امتیاز در این بازی یعنی ایجاد حاشیه.یعنی فاصله افتادن بین تیم او با سایر مدعیان در صدر و یعنی تلاش بیشتر در هفته های پیش رو.بدون شک این رقابت حساس خواهد بود.

سپاهان – نساجی؛ ببر و صدرنشین بمان

بازی حساس است. سپاهان دوست ندارد صدر جدول را از دست بدهد و از همان هفته نخست پرقدرت نشان داده و این طور که پیداست آنها سودای قهرمانی را در سرشان دارند. سال هاست که این تیم قهرمان لیگ برتر نشده است و هوادارانشان به شدت تشنه رسیدن به جام هستند. روی کاغذ اگر قرار باشد حساب و کتاب کرد شاید بتوان سه امتیاز این بازی را برای شاگردان نویدکیا گذاشت. آنها انگیزه های بالایی دارند و در خانه خودشان هم بازی می کنند. آن هم مقابل تیمی که در هفته های اخیر بحران های زیادی را پشت سر گذاشته است. البته این را هم نباید فراموش کرد که نساجی مازندران هر از گاهی غیر قابل پیش بینی نشان داده است.

نبرد جنوبی‌ها با سرخابی‌ها؛ تلاش برای طلایی ماندن صدر!

پیکان – گل گهر سیرجان؛جنگ برای حفط جایگاه

پیکان بر خلاف روال سال های قبل که از تیم های میانه و قعر نشین فوتبال ایران بود امسال در حد و اندازه های یک مدعی ظاهر شده است. آنها که مهدی تارتار را روی نیمکت خودشان دارند در شرایطی به مصاف شاگردان قلعه نویی می روند که با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند. فوتبال است و هزار و یک اتفاق،حتی ممکن است با سه کسب سه امتیاز از این بازی آنها دوباره به صدر جدول برسند و همین خودش یعنی انگیزه. رقیب آنها اما گل گهر سیرجان است. تیمی که در لیگ های قبلی عملکرد بدی نداشته و امسال اگر به قهرمانی فکر نکند قطعا به دنبال کسب سهمیه آسیا خواهد بود. با این حال در همین شش هفته آنها نشان داده اند که عیار کافی برای اینکه مدعی باشند را دارند و پا پس نخواهند کشید.

نبرد جنوبی‌ها با سرخابی‌ها؛ تلاش برای طلایی ماندن صدر!

مس رفسنجان – هوادار؛ تقابل سرمربیان جوان

رضا عنایتی با هوادار و محمد ربیعی با مس رفسنجان. به عقیده خیلی از کارشناسان تیم های آنها خوب بازی می کنند و اگر کمی خوش شانسی همراه شان باشد این خوب بازی کردن توام می شود با گرفتن امتیاز و ارتقا در صدر جدول. اوضاع برای رفسنجانی ها به مراتب بهتر از هوادار است.شاگردان ربیعی 8 امتیاز تا اینجای کار گرفته اند و شاگردان عنایتی فقط 4 امتیاز. فارغ از خیلی بازی های مهم این هفته نبرد مس و هوادار که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز خواهند جنگید می تواند تماشایی باشد.

 

 

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه