ارسال به دیگران پرینت

شیوا طاهری :

سلفی ماشینی شیوا طاهری +عکس

شیوا طاهری این تصویر را در صفحه شحصی خود به اشتراک گذاشت.

سلفی ماشینی شیوا طاهری +عکس

شیوا طاهری در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ متولد شد.شیوا طاهری در تهران به دنیا آمد.شیوا طاهری لیسانس کامپیوتر (مهندسی نرم افزار) دارد.شیوا طاهری با حمایت خانواده وارد عرصه هنر شده است. شیوا طاهری این تصویر را در صفحه شحصی خود به اشتراک گذاشت.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

بیوگرافی شیوا طاهری

شیوا طاهری در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ متولد شد.شیوا طاهری در تهران به دنیا آمد.شیوا طاهری لیسانس کامپیوتر (مهندسی نرم افزار) دارد.شیوا طاهری با حمایت خانواده وارد عرصه هنر شده است. پدر شیوا طاهری یک کتاب به نام “مروارید” دارد که سال ۷۶ آن را چاپ کرده است. شیوا طاهری بازیگر 30 ساله کشورمان در یک خانواده هنری متولد شده است.پدرش نظامی ارتش و مادرش خانه دار هر دو  اهل هنر و نویسندگی، شاعری و خطاطی بودند.

حمایت پدر ​

شیوا در این باره میگوید: پدرم ارتشی است و شاید این ذهنیت وجود داشته باشد که افراد نظامی از دنیای هنر دور هستند اما وی بشدت به هنر علاقه‌ مند است و دوست داشت من هم در کنار درس هنر‌های مختلف را یاد بگیرم، خانواده‌ ام از من خیلی حمایت کردند و از آنها ممنونم.

تحصیلات

شیوا فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر است.

ازدواج

 شیوا طاهری ازدواج کرده و متاهل است.همچنین این هنرمند اواخر اردیبهشت 98 با انتشار ویدیویی از ازدواج زیر آب خود خبر داند. او و همسرش زیر دریا با یکدیگر ازدواج کردند، با توجه به انتشار ویدیو های مشابه تک نفره در گذشته بنظر می رسد ایشان زمستان 97 ازدواج کرده است.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

خصوصیات اخلاقی

انتقاد همیشه وجود دارد و بنظرم مفید و سازنده است.ولی درمورد کارم هنوز انتقادی به گوش من نرسیده و چیزی در این رابطه نخوانده‌ ام، من حتما خوشحال خواهم شد روزی کسی این کار را انجام دهد و ایرادهای کارم را بگوید.

 

ورزش مورد علاقه

از ورزش مورد علاقه اش میگوید: غواصی کلا شغل خانوادگی ماست.پدرم غواص ارتش بود و کارهایی که ما می کنیم در حقیقت سوسول بازیه!

من فوبیای فضای بسته داشتم و با ترسم مقابله کردم و رفتم دوره های غواصی را در مجموعه و نمایندگی رسمی SSI دیدم و الان خیلی از دوره های غواصی را گذراندم از جمله عکاسی و فیلمبرداری زیر آب اتفاقا SSI به من پیشنهاد داده که به عنوان تنها نماینده و سفیر فرهنگی در ایران فعالیت کنم و من دارم روی این موضوع فکر می کنم.البته من به جز غواصی خیلی خوب و تخصصی یوگا هم کار می کنم و بسیار به این ورزش علاقه دارم.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

مدلینگ

 انتشار گسترده عکس های مدلینگ وی این شائبه را در طرفدارانش ایجاد کرده که او از بازیگری دور شده است اما خودش می گوید فقط بصورت اختصاصی مدل برند دومو می باشد و علاقه ای به این حرفه ندارد.

 

جراحی زیبایی

من واقعا دوست ندارم بازیگران به صورتشان دست بزنند، ضمن اینکه خودم هم دست به صورتم نزده ام، چرا که همیشه زیبایی طبیعی برایم جذاب تر و دوست داشتنی است.

 

 

عکاسی

 خانم بازیگر یک عکاس حرفه ای هم می باشد.می گوید خیلی علاقه به این رشته دارد و قبل از بازیگری شروع کرده و یک نمایشگاه گروهی با یغما گلرویی نیز برگزار کرده است که اعتماد به نفس را به او بازگرداند.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

اینستاگرام

شیوا  طاهری بازیگر زیبای کشورمان در صفحه اینستاگرام خود بیش از صد پست تا کنون به اشتراک گزاشته و بیش از 98 هزار نفر دنبال کننده دارد.

ورود به دنیای هنر

  شیوا طاهری در این باره توضیح میدهد: همیشه دوست داشتم بازیگر شوم اما چون خانواده ام روی تحصیل به شدت حساس بودند و دوست داشتند در رشته فنی درس بخوانم بعد از فارغ التحصیل در رشته کامپیوتر سراغ بازیگری رفتم.

شهرت

در سال 1393 وقتی 24 ساله بود برای سریال گذر از رنج ها فراخوان تست بازیگری داده بودند، شرکت کرد و با این سریال در نقش دنیا به شهرت رسید.

سلفی ماشینی شیوا طاهری /عکس

بازیگری بدون تجربه

 سریال گذر از رنج ها اولین کارش بود، او هیج کلاس بازیگری و تجربه قبلی نداشت و با توکل به خدا و تکیه بر استعداد درونی وارد این حرفه شد.

نقش مورد علاقه

خیلی دوست داشتم نقش یلدا در فیلم اینجا بدون من سال 90 را بازی کنم.البته خانم نگار جواهریان به بهترین نحو آن نقش را ایفا کرده‌ اند. بازی کردن در نقش سارا در فیلم خون بازی هم برایم خیلی جذاب بود و دوست داشتم جای وی بازی کنم.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه