ارسال به دیگران پرینت

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شد

نمایندگان مجلس به «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعتماد کردند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شد

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهوری، حسین باغ گلی و مسعود فیاضی را به عنوان گزینه های تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرده بود که آن ها نتوانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

نوری، سومین گزینه رییس جمهوری برای وزارت آموزش و پرورش است که توانست رای اعتماد مجلس را بدست آورد.

 
یوسف نوری، فارغ‌التحصیل مراکز تربیت معلم، ارشد مدیریت آموزشی و دکتری گردشگری کودک از دانشگاه علامه طباطبایی است و سابقه حضور در جبهه جنگ به مدت ۵۳ ماه در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.
 

مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی تهران، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در دولت و مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور و کمیته تعیین شاخص های نقشه جامع علمی کشور، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

 

همچنین عضویت در کمیته تعیین شاخص های نقشه جامع علمی کشور، مدیرکلی برنامه و بودجه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از دیگر فعالیت های فرهنگی و اجرایی وی به شمار می رود. 

 

پنج جلد کتاب، ۱۰ مقاله و ۳ مورد پژوهش های کاربردی کشوری از جمله تالیفات وی است. تدریس در دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی کاربردی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز تربیت معلم،  دانشسرای تربیت معلم، مدارس متوسطه، راهنمایی و ابتدایی از فعالیت های فرهنگی وی عنوان شده است. 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه