ارسال به دیگران پرینت

تحلیل کیهان از ناآرامی های اصفهان:

می خواهند به ایران فشار بیاورند تا پای میز مذاکره برود

کیهان نوشت:پس از گذشت دو هفته از اعتراضات کشاورزان در بستر زاینده‌رود، معترضان اصفهانی با شنیدن وعده‌های مسئولان کشوری و استانی مبنی بر مسئله کم‌آبی و تعیین تکلیف وضعیت کشت پاییزه، پنج‌شنبه گذشته با صدور بیانه‌ای به تجمع خود پایان دادند.

 می خواهند به ایران فشار بیاورند تا پای میز مذاکره برود

هنوز ساعاتی از اعلام پایان اعتراضات کشاورزان و توافق صورت‌گرفته با مسئولان نگذشته بود که تجمعات متفاوتی در بستر زاینده‌رود شکل گرفت؛ تجمعاتی که رنگ و بوی خشونت داشت و تیپ سازمان‌دهی شده اعتراضات و شعارهای ساختارشکنانه و حمله به حافظان نظم و امنیت و تخریب اموال عمومی حاکی از آن بود که ضدانقلاب وارد میدان شده و هدایت اراذل اجاره‌ای و گروه‌هایی از اشرار را به دست گرفته است.

گرچه اعتراضات کشاورزان پایان یافت؛ مسئولان قول همکاری دادند؛ بارها گزارش‌های خبری در صداوسیمای استان و ملی در مورد مطالبات و اعتراضات پخش شد و درنهایت مردم آگاه اصفهان و نیروی انتظامی مانع پیشروی آشوبگران شدند اما اغتشاشات روز جمعه زاینده‌رود نشان داد که برای ضدانقلاب و رسانه‌های معاند و اپوزیسیون یک‌چیز مهم است؛ «مذاکرات وین»!

وقایع پنج‌شنبه و جمعه گذشته اراذل اجاره‌ای در غیاب کشاورزان نشان داد که پیاده‌نظام‌های آمریکا در آستانه مذاکرات وین مأموریت یافته‌اند تا بار دیگر آشوب بکارند و تحریم درو کنند.

نگاهی به ادبیات و رفتار غربی‌ها درخصوص موضوعات و مسائل اجتماعی و سیاسی داخلی ایران از حادثه کوی دانشگاه و فتنه 88 گرفته تا وقایع آبان 98و خرابکاری‌های اخیر مانند هک سامانه هوشمند بنزین و... نشان می‌دهد که آنها برای مهار تاب‌آوری نظام و ملت ایران برای تحمل تحریم‌ها و وضعیت نامطلوب اقتصادی و اساساً برای فشار به جمهوری اسلامی و بازگرداندن ایران به میز مذاکره از هیچ کاری- مانند ایجاد اغتشاش و بر هم ریختن نظم داخلی کشور- دریغ نمی‌کنند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه