ارسال به دیگران پرینت

رییس مرکز اورژانس:

۳۷ دانش‌آموز و معلم در کاشان دچار گازگرفتگی شدند

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۲۷ دانش آموز و ۱۰ معلم در یکی از مدارس روستای طاهرآباد کاشان دچار گارگرفتگی شدند. علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

۳۷ دانش‌آموز و معلم در کاشان دچار گازگرفتگی شدند

 رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۲۷ دانش آموز و ۱۰ معلم در یکی از مدارس روستای طاهرآباد کاشان دچار گارگرفتگی شدند.

 دکتر حسین ریاحی روز شنبه اظهار داشت: امروز در تماس با مرکز اورژانس کاشان، مسمومیت دانش آموزان و معلمان مدرسه ابتدایی دخترانه‌ای در طاهرآباد کاشان اعلام و به سرعت هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان اورژانس، مصدومان به سرعت مورد معاینه پزشکی اولیه قرار گرفتند و سپس ۳۶ نفر از آنان به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شرایط عمومی تمامی مصدومان مساعد است.

علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای ۴۸ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس است؛ این مرکز هشت پایگاه شهری و ۱۱ پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که ۲ مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه