ارسال به دیگران پرینت

به علت تعرض به خط انتقال؛

جریان آب انتقالی به یزد قطع شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: خط انتقال آب به یزد مورد تعرض قرار گرفت و جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

جریان آب انتقالی به یزد قطع شد

محمدمهدی جوادیان زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تعرض مجدد به تأسیسات خط اول انتقال آب یزد، جریان آب انتقالی دوباره قطع شد.

وی افزود: براساس گزارشات واصله و بررسی‌های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه‌های ۳۲۷ و ۳۳۰ با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به‌وجود آورده است و آب انتقالی بر اثر این اتفاق در حال حاضر قطع است.

جوادیان زاده عنوان کرد: هم اکنون اکیپ‌های امدادی در حال اصلاح حوضچه‌ها هستند.

مشکل خطوط انتقال آب به یزد رفع شد

چیتیان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز صبح رفع عیب از خطوط لوله انتقال آب انجام شد و از ساعاتی قبل پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.

آبرسانی سیار در شهر یزد

علی اصغر ریاضتی،مدیرعامل آبفای استان یزد گفت : به دنبال تخریب تاسیسات خط انتقال آب به یزد و قطعی آب مناطق گسترده ای از استان به ویژه شهر یزد، آبرسانی سیار در شهر یزد آغاز شده است.

به دلیل مشکلات موجود در خط انتقال آب استان یزد، میزان فشار آب در شهر یزد با افت شدید و در برخی نقاط با قطعی آب مواجه شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آمدیدچمش رادرست کنیدزدیدچشم دیگرش راکور کردیدمی خواستیدازآبهای سدهای خوزستان وزاینده رودآب استانهای یزدوکرمان راتامین کنیدزدیدآب استان های خوزستان واصفهان ضعیف ویاکاملا قطع کردیدومردم رابه جان هم انداخته ایداف براین نحوی حکومت کردنتان که همیشه وهمه جاجزشروشوروخرابکاری چیزی ازخودتان بجای نگذاشتیداینهم شدکشورداری....

    • ناشناس. ارسالی در

      از همان اول باید آب شرب یزد را از خلیج فارس و به وسیله آب شیرین کن تامین می کردند تا این فاجعه زیست محیطی در اصفهان به وجود نیاید. دو رییس جمهور خاتمی و احمدی نژاد مسوبین اصلی خشک شدن زاینده رود و تالاب گاوخونی هجده میلیون ساله بودن و باید محاکمه شوند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه