ارسال به دیگران پرینت

ترلان پروانه سوار بر موتور

وسیله نقلیه “ترلان پروانه” همه را متعجب کرد

ترلان پروانه تصویری را به همراه دوستش سوار بر موتور به اشتراک گذاشت که باعث تعجب همه شد.

وسیله نقلیه “ترلان پروانه” همه را متعجب کرد

ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و جوان در استوری اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود سوار بر موتور باعث تعجب کاربران شد.استوری زیبای ترلان پروانه

ترلان پروانه با انتشار این عکس نوشت:

جوون بودیم…..

ترلان پروانه در داستان اسیدپاشی روی صورت دختر جوان

اکران آنلاین فیلم سینمایی «پری‌سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی آغاز شد.

اکران آنلاین فیلم سینمایی «پری‌سا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز گذشته ۲۸ شهریورماه آغاز شده و نسخه اینترنتی این فیلم در دسترس مخاطبان است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «پری‌سا» آمده است: «پری‌سا دختر جوان و زیبایی که به خاطر ظاهر جذابش به‌عنوان مدل برای معرفی برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند اما فرد ناشناسی ناغافل روی صورتش اسید پاشیده است و پری‌سا زیبایی‌اش را از دست می‌دهد. پلیس به چندین نفر مظنون شده و شروع به تحقیقات می‌کند…»

عباس غزالی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، شقایق فراهانی، حمید گودرزی، مارال فرجاد و صحرا اسداللهی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.بعد از بازی در مجموعه های تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد و حالا، در حالی که در سن نوجوانی است، بیش از شصت فیلم و سریال و تله فیلم را در کارنامه دارد. او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فاطمه جباری ارسالی در

      نه اینقدرم تعجب آور نیست
      منم سوار موتور میشم اینکه تعجب نداره

    • صرفدار ارسالی در

      ماشالا ترلان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه