ارسال به دیگران پرینت

بهاره رهنما و همسرش بی‌اعتنا به حاشیه‌های اخیر در جشن حافظ شرکت کردند

تیپ عجیب بهاره رهنما در جشن حافظ +عکس

بهاره رهنما پس از صحبت‌های جنجالی‌اش مورد هجمه‌های فراوانی قرار گرفت، و حالا بدون توجه به این موضوع با ترکیب عجیبش پای به جشن حافظ گذاشت.

تیپ عجیب بهاره رهنما  در جشن حافظ +عکس

بهاره رهنما و حاجی در جشن حافظ شرکت کردند.

 

 

ماجرای بهاره رهنما و قوم لر چه بود؟

در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب، بهاره رهنما در واکنش به شهرزاد کمال‌زاده که درباره رسم گرفتن شیرب‌ها از سوی برخی خانواده‌ها حرف می‌زند با تمسخر و استهزا عنوان می‌کند که «ماشاءالله دخترای امروزی سر و وضع‌شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر».

این جمله رهنما با واکنش طیف‌های متنوعی از مخاطبان همراه شد.

پس از وسعت واکنش‌ها و بالا گرفتن مسئله در بین مردم، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی ایسنتاگرامش تلاش کرد با اتخاذ حربه کهنه فرار به جلو ضمن وصله پینه کردن جمله توهین‌آمیزش و طرح تئوری ارتباط گودرز و شقایق، موضوع را به اصطلاح ماله‌کشی کند.

 
 

پس از گذشت چند روز از این اتفاقات و وسیع‌تر شدن گستره اعتراضات مردمی در فضاهای رسانه‌ای و مجازی به حرف‌های سخیف و موهن بهاره رهنما بالاخره سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام شد با دستور ساترا این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد!

واقعیت ماجرا این است که اگر هموطنان لر به سخنان سخیف رهنما واکنش نشان نمی‌دادند، اساساً مرکز نظارتی، چون ساترا نیز ورودی به این برنامه نداشت چراکه ظاهراً تهیه‌کننده محترم خودی محسوب می‌شوند و خیال مدیران ناظر راحت است.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چه لب ولوله داره بهار خا. .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه