ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی

فخرفروشی سوپراستار مطرح ایرانی در اینستاگرام +عکس

محمدرضا گلزار تصویری را از یک دنیای فوق لاکچری در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 فخرفروشی سوپراستار مطرح ایرانی در اینستاگرام +عکس

محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکس متفاوتی را برای فخرفروشی از نمای یک دنیای لاکچری منتشر کرد.

لاکچری بازی گلزار

 هومن سیدی خطاب به محمدرضا گلزار: تو نقش خدنگ را بازی می‌کنی!

هومن سیدی در سکانسی از سریال عاشقانه در برابر محمدرضا گلزار قرار گرفت.

 

در بخشی از این سکانس، هومن سیدی که نقش پیمان را ایفا می‌کند، به محمدرضا گلزار پیشنهاد نقشی پیش پا افتاده را می‌دهد و ادبیات جالبی خطاب به او به کار می‌برد.

پایان‌بندی هندی برای «عاشقانه» ایرانی!

بدون شک بزرگترین ضعف سریال عاشقانه در قصه این اثر بود. قصه‌ای دست و پا شکسته با تعداد زیادی کاراکتر که اتفاقا ایفای هر کدام از آن‌ها بر عهده یک بازیگر سرشناس بود.

 
 

انتشار قسمت آخر سریال «عاشقانه» بسیاری از طرفداران این مجموعه را دچار حیرت کرد. مجموعه‌ای ۱۷ قسمته که در آخرین قسمت خود به شکلی عجیب و غریب به پایان رسید تا همانند بسیاری از آثار دیگر شبکه نمایش خانگی به صورتی ضعیف و کم‌فروغ به کار خود پایان بدهد.

این پایان‌بندی ضعیف، صدای مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی این مجموعه را هم درآورد تا او با گلایه از پایان‌بندی ضعیف این اثر محدویت‌هایی مانند زمان، سانسور و مسائل مالی را به عنوان عوامل چنین پایانی معرفی کند.

البته این اولین باری نیست که یک مجموعه نمایش خانگی به این شیوه به پایان می‌رسد و با توجه به سرنوشت مبهم بسیاری از سریال‌های معروف تولید شده برای این شبکه حداقل می‌توان بابت به اتمام رسیدن این سریال و معلق نگه نداشتن مخاطبانش از سازندگان آن تقدیر کرد!

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فقط خدا ارسالی در

      مگرشماحریصان اجازه می دیدکه کشورتون اینقدرپیشرفت کندوآحادمردم جامعه ازیک زندگی مدرن برخوردارشوندهرکس درجامعه امروزمادستش به جایی بندشودهمه چیزرافقط برای خودش می خواهدودلسوزانه خدمت نمی کنندتاکمرتوبیت المالند.....‌

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه