ارسال به دیگران پرینت

هند

شوهر عاشق برای همسرش تاج محل جدیدی ساخت

یک شوهر عاشق، برای نشان دادن عشق خود به همسرش، تاج محل جدیدی را برای همسرش ساخت. این مرد هندی ثروتمند و همسرش در کپی یکی از عجایب هفتگانه جهان در مقیاسی کوچکتر زندگی می‌کنند.


شوهر عاشق برای همسرش تاج محل جدیدی ساخت

به نقل از دیلی میل، این مرد می‌گوید خانه جدید آن‌ها "نمادی از عشق او" به همسرش است.

شوهر عاشق برای همسرش تاج محل جدیدی ساخت+تصاویر

آناند پراکاش چوکسی، ۵۲ ساله، از برهانپور، ایالت مادیا پرادش، خانه مرمری ۳ هزار متر مربعی را برای همسرش مانجو شاه، ۴۸ ساله، ساخت.

این خانه درست مانند بنای معروف و تاریخی تاج محل و دارای برج‌هایی در اطراف و گنبدی بزرگ است در حالی که کف و نما نیز از نوعی سنگ مرمر ساخته شده است که در اصل در تاج محل نیز استفاده شده است.

شوهر عاشق برای همسرش تاج محل جدیدی ساخت+تصاویر

این خانه که حدود یک سوم اندازه ساختمان اصلی است، دارای چهار اتاق خواب، یک سالن، یک کتابخانه و یک اتاق مراقبه است و ساخت آن سه سال به طول انجامید. البته این مرد از افشای هزینه‌های ساخت خانه امتناع کرده، اما گفت: "من می‌خواستم یک خانه منحصر به فرد در یک شهر کوچک بسازم، هر سال خانه‌های جدیدی ساخته می‌شود، اما می‌خواستم خانه‌ای بسازم که برای همیشه بحث اصلی شهر باقی بماند. "

شوهر عاشق برای همسرش تاج محل جدیدی ساخت+تصاویر

تاج محل اصلی توسط امپراتور مغول شاه جهان بین سال‌های ۱۶۳۲ و ۱۶۵۳ به عنوان مقبره همسرش ممتاز محل در سواحل رودخانه یامونا در آگرا، اوتار پرادش ساخته شد. چوکسی درباره خانه دیدنی خود گفت: این خانه نماد عشق من به همسرم است، درست مثل ممتاز محل.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدا شانس بده

    • Bita ارسالی در

      خدا شانس بده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه