ارسال به دیگران پرینت

تایمز اسرائیل:

انتقاد نتانیاهو از مواضع تل‌آویو: ما یک رویکرد مستحکم علیه تروریسم نمی‌بینیم، همان‌طور که در مقابل ایران هم شاهد نیستیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل در نشست هفتگی فراکسیون لیکود گفت: «حماس باید بهای سنگینی برای حمله شنیع در قلب اورشلیم بپردازد. ما یک رویکرد مستحکم علیه تروریسم نمی‌بینیم، همان‌طور که در مقابله با ایران نیز شاهد نیستیم.»

انتقاد نتانیاهو از مواضع تل‌آویو: ما یک رویکرد مستحکم علیه تروریسم نمی‌بینیم، همان‌طور که در مقابل ایران هم شاهد نیستیم

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از عدم رویکرد مستحکم سران کنونی این رژیم علیه ایران و حماس (جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) انتقاد کرد.

به نوشته نشریه «تایمز اسرائیل» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل در نشست هفتگی فراکسیون لیکود گفت: «حماس باید بهای سنگینی برای حمله شنیع در قلب اورشلیم بپردازد. ما یک رویکرد مستحکم علیه تروریسم نمی‌بینیم، همان‌طور که در مقابله با ایران نیز شاهد نیستیم.»

عملیات اخیر در قدس که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و دست‌کم سه نفر مجروح شدند، موجی از ترس و نگرانی در میان صهیونیست‌ها به راه انداخته زیرا نوع سلاح استفاده شده تل‌آویو را نگران کرده است.

در جریان این عملیات، تیراندازی در «باب السلسله» یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی در بخش قدیمی قدس به دست دو شهروند فلسطینی صورت گرفت و یکی از آن‌ها در محل عملیات به شهادت رسید و دیگری موفق به فرار شد. در این عملیات چهار صهیونیست زخمی شده و یک صهیونیست دیگر کشته شد.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه