ارسال به دیگران پرینت

روابط عمومی صداوسیما: متن موهن منتشرشده از سوی یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی ۲» افکار عمومی را جریحه‌دار کرده | فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با صداوسیما ندارد

متن منتشرشده در حساب کاربری یکی از عوامل سریال های صداوسیما، در ساعات اخیر واکنش بخش هایی از این رسانه را به همراه داشته است. ضمن اینکه اعلام شده است، سازمان صداوسیما اعلام کرده که در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.

روابط عمومی صداوسیما: متن موهن منتشرشده از سوی یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی ۲» افکار عمومی را جریحه‌دار کرده | فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با صداوسیما ندارد

متن توهین آمیز منتشرشده در حساب کاربری یکی از عوامل سریال های صداوسیما، در ساعات اخیر واکنش بخش هایی از این رسانه را به همراه داشته است. ضمن اینکه اعلام شده است، سازمان صداوسیما در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.

ساعتی پس از انتشار متن توهین آمیز منتسب به یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی ۲» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و بازنشر آن توسط برخی رسانه های بیگانه، شبکه پنج سیما با انتشار اطلاعیه ای و انتخاب این بیت که «آنجا که عقاب پر بریزد / از پشه لاغری چه خیزد»، این اتفاق را به هک کردن گوشی فرد مذکور نسبت داد و خطاب به مخاطبان خود چنین نوشت: «اخیرا با هک گوشی همراه یکی از عوامل غیرمستقیم سریال روزگار جوانی ۲ مطلبی موهن منتشر شد که نشان از ضعف شدید دشمن در مقابل چهره درخشان بزرگترین قهرمان ملی این سرزمین، سردار دلها، دارد.»

ساعاتی بعد و در پی این اظهار نظر از سوی شبکه پخش کننده سریال «روزگار جوانی ۲»، روابط عمومی صداوسیما هم درباره این متن موهن اطلاعیه‌ای صادر کرد که از زاویه ای دیگر به موضوع پرداخته و در آن تاکید شده بود، «فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد».

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

به اطلاع مخاطبان محترم رسانه ملی می‌رساند اخیرا متنی موهن در صفحه اجتماعی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی ۲ منتشر شده که افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است. لازم به توضیح است فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد. بدیهی است افراد متعددی در قالب برنامه‌ها و سریال‌های برون‌سپاری شده تحت عناوین مختلف با تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها همکاری می‌کنند که این همکاری واجد هیچ‌گونه حق ارتباط استخدامی‌با صداوسیما نیست.»

در پایان این اطلاعیه هم چنین آمده است، «روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن تقبیح انتشار مطالب موهن در صفحه شخصی منتسب به فرد مذکور، به آگاهی عموم مخاطبان عزیز می‌رساند سازمان در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است.»

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه