ارسال به دیگران پرینت

هادی العامری: کمیساریای عالی انتخابات، آرای ۱۸ درصد حوزه‌های رای‌گیری را باطل کرده است

رئیس ائتلاف الفتح عراق از ابطال ۱۸ درصد آرای حوزه‌های رای‌گیری به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد.


هادی العامری: کمیساریای عالی انتخابات، آرای ۱۸ درصد حوزه‌های رای‌گیری را باطل کرده است

به نقل از بغداد الیوم، رئیس ائتلاف الفتح عراق از ابطال ۱۸ درصد آرای حوزه‌های رای‌گیری به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد.

«هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز -دوشنبه- در خلال دیدار با یک هیأت سیاسی ترکمن به سرپرستی «حسن توران» در بغداد از ابطال آرای ۱۸ درصد حوزه‌‌های رای‌گیری به دستور کمیساریای عالی انتخابات عراق خبر داد.

در بیانیه دفتر هادی العامری آمده است که دو طرف در این دیدار با متهم‌ کردن کمیساریای عالی انتخابات به سوءمدیریت و اقدامات غیر قانونی در روند انتخابات، این عالی‌ترین نهاد انتخاباتی عراق را در ایجاد شرایط کنونی سهیم دانستند.

هادی العامری در این دیدار گفت که طبق تصمیم هیات قضایی (زیر مجموعه کمیساریای عالی انتخابات) آرای شش هزار حوزه رای‌گیری که راس ساعت شش درب‌های خود را نبسته بودند، باطل اعلام شده است. همچنین آرای چهار هزار حوزه نیز به دلیل تکراری بودن اثر انگشت‌ها ابطال شده و در مجموع ۱۰ هزار حوزه رای‌گیری یعنی ۱۸ درصد مجموع حوزه‌ها (تعداد کل ۵۵ هزار حوزه) فاقد اعتبار است.

به گفته رئیس ائتلاف الفتح این اعداد و ارقام بسیار قابل توجه و تاثیرگذار است و به نوبه خود می‌تواند اثر بالایی بر نتیجه انتخابات داشته باشد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه