ارسال به دیگران پرینت

کرونا:

شناسایی ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شد.

شناسایی ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی

علی احمد آقاپور در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان افزود: هم اکنون از ۷۵۶ بیمار، ۱۹۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و۴۳ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی با بیان اینکه ارومیه با ۴۴، خوی با ۱۹ و مهاباد با ۹ بیمار جدید رکورددار بستری‌های استان بودند، ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار کرونایی در استان فوت کرده و مجموع بیماران کرونایی به ۷ هزار و ۶۹ نفر رسید.

آقاپور در زمینه واکسیناسیون کرونا در استان نیز گفت: تا امروز بیش از چهار میلیون و ۶۲ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که بیش از بر ۹ هزار دز آن مربوط به شبانه روز گذشته است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: یک میلیون و ۷۴۲ هزار نفر در استان هر ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که این رقم با سرعت بسیار زیاد در حال افزایش است.

آقاپور بیان کرد: در مجموع نوبت‌های اول، دوم و سوم، چهار میلیون و ۵۲ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده و با سرعت قابل توجهی در حال افزایش این رقم هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا طرح منع تردد شبانه در سراسر کشور لغو شده است، گفت: بر این اساس برای هیچ خودرویی از ساعت ۱۰ شب تا صبح با عنوان طرح منع تردد شبانه جریمه ثبت نمی‌شود، اما ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه