ارسال به دیگران پرینت

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها | واکسیناسیون دانشجویان | دانش آموزان | آموزش و پرورش | ماسک

ممنوعیت حضور دانشجویان واکسن نزده در کلاس به دانشگاهها ابلاغ شد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: دانشجوی واکسینه نشده حق حضور در دانشگاه را ندارد، دانشگاه ها باید از واکسیناسیون دانشجویان اطمینان حاصل کنند.

ممنوعیت حضور دانشجویان واکسن نزده در کلاس به دانشگاهها ابلاغ شد

مهر: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: دانشجوی واکسینه نشده حق حضور در دانشگاه را ندارد، دانشگاه ها باید از واکسیناسیون دانشجویان اطمینان حاصل کنند.

محمد رضا آهنچیان درباره ابلاغیه وزارت علوم به دانشگاه‌ها مبنی بر جلوگیری از حضور دانشجویان واکسینه نشده در دانشگاه‌ها گفت: وزارت علوم دانشگاه‌ها را مکلف کرده است که از واکسیناسیون جامعه دانشگاهی شامل دانشجویان اطمینان کسب کنند، سپس اجازه حضور در محل آموزش را بدهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم یاد آورشد: به سخن دیگر دانشجوی واکسینه نشده حق حضور در دانشگاه را ندارد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم نیز در این خصوص به مهر گفت: در مصوبه ستاد کرونای وزارت علوم آمده است که دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند باید واکسینه شده باشند.

وی ادامه داد: در نامه‌هایی هم که به دانشگاه‌ها ارسال شده بر این موضوع تاکید شده و دانشگاه‌ها موظف هستند که بر اساس آن عمل کنند.

به گزارش مهر، دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و برخی از دانشگاه‌های غیر انتفاعی دروس عملی خود را با حضور دانشجویان به صورت کامل از ۱۵ آبان آغاز کرده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی مختاری 291 ارسالی در

      با سلام. دکتر علی رضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران دربارۀ جزئیات طرح قرنطینۀ هوشمند گفته است: کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند از دریافت «خدمات و حقوق مدنی» و «خدمات اجتماعی» و «خدمات بازرگانی» و «رفت و آمد درون شهری» محروم می شوند. خدمات و حقوق مدنی شامل این موارد می شود: 1) حقوق اموال منقول و غیر منقول. 2) حق قراردادها و تعهدات. 3) حقوق مسئولیت مدنی. 4) ارث و وصیت. 5) حقوق خانواده. 6) حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی. بعضی از خدمات اجتماعی که شامل محدودیت می شود عبارتند از: 1) دریافت بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس. 2) اقامت در هتل و مسافرخانه. 3) خدمات بانکی شامل: رسیدگی به حساب‌های بانکی، پرداخت قبوض و صورت حساب ها، انتقال وجه، امور مرتبط با دریافت و پرداخت وام، خدمات بیمه، بازنشستگی، یارانه، سهام عدالت و سرمایه‌گذاری می باشد. خدمات بازرگانی شامل: تولید کردن، خریدن و فروختن محصولات مورد نیاز جامعه می باشد. حقوق خانواده شامل: نکاح، طلاق، مسئله‌ پرداخت مهریه، پرداخت نفقه، تمکین، نحوه‌ تعیین مهریه، راه های از بین رفتن زوجیت و مسائلی از این قبیل می باشد. حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی هم طبق جایگاه هر شخصی در جامعه مشخص می شود؛ مثال: هر شخص زنده ای حق دارد که برای زندگی کردن مالک چیزهایی (از قبیل: مسکن، شغل، تحصیل، پوشاک و غذا) باشد. خلاصه اینکه تمام حق و حقوق هر انسان زنده ای که واکسن نزند از بین می رود. جالب است که سازمان جهانی بهداشت هیچ کدام از واکسن ها را تأیید نهایی نکرده و فقط مجوز مصرف اضطراری صادر کرده است؛ رئیس جمهور هم می گوید تزریق واکسن باید اقناعی باشد؛ هنوز قانون اجباری بودن تزریق واکسن های کرونا در مجلس تصویب نشده است اما وزارت بهداشت خودش برای خودش قانون می تراشد؛ وقتی که پای اجبار در میان باشد یعنی یک ریگی در کفش تان هست. حالا خوتان قضاوت کنید آیا چنین حرف هایی توهین آمیز نیست؟ مگر این مردم چه گناهی کرده اند که هر بار از طرف یک مسئولی به آن ها توهین می شود؟! آخه بی انصاف ها دزدی از حساب بانکی مردم و کم شدن حقوق کارکنان چه ربطی به تزریق واکسن دارد؟!!! مردم کار می کنند تا پول بگیرند آنوقت شما حقوق آن ها را مسدود می کنید و یا مقداری از آن را کم می کنید؛ مگه ما برده هستیم که کار کنیم اما پول نگیریم؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه