ارسال به دیگران پرینت

با احتساب سهمیه جبرانی

۷۰ لیتر سهمیه بنزین ویژه آذرماه امشب شارژ می‌شود + جزئیات

امشب 70 لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی با احتساب ۱۰ لیتر سهمیه ویژه این ماه، در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

۷۰ لیتر سهمیه بنزین ویژه آذرماه امشب شارژ می‌شود + جزئیات

امشب 70 لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی با احتساب ۱۰ لیتر سهمیه ویژه این ماه، در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه کارت‌های هوشمند سوخت به اضافه ۱۰ لیتر سهمیه ویژه آذر ماه مصوب هیئت وزیران به‌منظور جبران هزینه وارده در دوره دسترسی نداشتن به سامانه هوشمند سوخت، امشب به کارت‌های هوشمند سوخت واریز خواهد شد.

ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود که این سهمیه با احتساب سهمیه ویژه آذرماه که تنها برای یک بار و در آذرماه به کارت‌های هوشمند سوخت تعلق خواهد گرفت، به ترتیب به ۷۰ لیتر و ۳۰ افزایش خواهد یافت.

سهمیه جبرانی برای انواع خودروها در آذرماه با کاربری‌های مختلف به شرح زیر است:

۱۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری شخصی و مدل بالا، سواری و مدل بالا جانبازان و معلولان، مسافربر شخصی، آموزشگاه‌های رانندگی، آژانس و دستگاه‌های عمومی، وانت کم‌مصرف، وانت پرمصرف (دوگانه‌سوز و گاز مایع) و کامیون (دوگانه‌سوز و گاز مایع).

۵ لیتر برای موتورسیکلت.

۲۰ لیتر بنزین برای خودروهای سواری عمومی (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، تاکسی و تاکسی‌ون (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، خطی بین‌شهری (دوگانه‌سوز و گاز مایع)، وانت پرمصرف و کامیون (بنزین‌سوز).

۳۰ لیتر بنزین برای خوردوهای سواری عمومی (بنزین‌سوز)، تاکسی (بنزین‌سوز)، خطی بین‌شهری (بنزین‌سوز)، آمبولانس (بنزین‌سوز، دوگانه‌سوز و گاز مایع).

۴۰ لیتر بنزین برای اتوبوس، تاکسی‌ون (بنزین‌سوز) و مینی‌بوس (بنزین‌سوز).

طبق اعلام وزارت نفت، هیئت وزیران، وزارت نفت را موظف کرد به‌منظور جبران هزینه وارده به دارندگان کارت سوخت بنزین در دوره دسترسی نداشتن به بنزین سهمیه‌ای به‌دلیل بروز اشکال در سامانه هوشمند سوخت از طریق شرکت تابع ذی‌ربط، سهمیه جبرانی بنزین با قیمت هر لیتر ۱۵ هزار ریال را به سهمیه ماهانه خودروها در آذرماه ۱۴۰۰ تنها برای یک بار اضافه کند.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا ۶ ماه بود که به‌دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام‌شده برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه