ارسال به دیگران پرینت

خبر خوش وعده داده شده چیست ؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهای خوشی در اوایل آذرماه به سمع و نظر مردم می‌رسد

خبر خوش وعده داده شده چیست ؟

احمد امیرآبادی فراهانی در آیین آغاز عملیات اجرایی جاده ارتباطی فرمهین، خنجین، کمیجان و قهاوند افزود: خبرهای خوشی در اوایل آذرماه به سمع و نظر مردم می‌رسد و انجام مذاکرات برجامی با حفظ عزت ملت ایران همراه خواهد بود

این نماینده تصریح کرد: تلاش‌های مجدانه مسئولان نتیجه داد که اکنون شاهدآغاز عملیات اجرایی این طرح  ملی هستیم که امید است بر اساس زمان بندی مشخص شده، تکمیل و موجبات رفاه و افزایش رضایتمندی مردم این منطقه فراهم شود.

وی تاکید کرد: همگان بر این امر واقف هستند که با وجود دشمنان نظام جمهوری اسلامی، دولت در تنگنای مالی قرار دارد اما وجود تمام این مشکلات بر اساس دشمنی‌ها نبوده و بخشی از نارسایی ها هم متاسفانه به دلیل بی تدبیری و برخی کوتاهی‌ها است.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: در طول پنج ماه گذشته دولت قبل، ماهانه ۵۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی قرض می گرفت تا حقوق کارمندان را پرداخت کند و همچنین ۱۰ هزار میلیارد تومان برای سود اوراق مشارکت که برای انجام برخی طرح‌های عمرانی فروخته بود و از بانک مرکزی قرض می‌کرد که باید اذعان داشت که این اقدام چه آثار تورمی و مشکلات اقتصادی را برای کشور به بار می‌آورد.

وی بیان کرد: اکنون این امر مشهود است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم هم حقوق کارکنان پرداخت شده و هم ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی پرداخت شده و یک ریال هم از بانک مرکزی قرض گرفته نشده است که آثار این مهم ، در ماه‌های اتی ملموس است و می‌تواند منجر به کنترل تورم شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام مذاکرات در اوایل آذرماه گفت: به طور قطع انجام مذاکرات با گذشته متفاوت خواهد بود چرا که با حفظ عزت ملت ایران، مولفه‌های قدرت در طول این مدت ایجاد شده و با مصوبه ای که مجلس شورای اسلامی در خصوص غنی سازی اورانیوم ۲۰ و ۶۰ درصد داشت به یک قدرتی رسیدیم.

وی افزود: در این راستا از سوی اسرائیلی‌ها، پیام‌های زیادی به آمریکایی ها مخابره می‌شود که به هر روشی که شده ورود کنید و مانع افزایش غنی سازی در ایران شوید که این مهم نشان می‌دهد کارت‌های برنده زیادی را در دست داریم و آمریکایی‌ها مجبورند در مذاکرات به آنچه که خواست ملت ایران است، تن بدهند.

امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: اکنون همگان واقفند، سعودی‌ها چگونه با ارتباطی که با کشورهای مختلف دارند به دنبال آن این هستند به گونه‌ای از گردآبی که در یمن ایجاد شده، آبرومندانه خارج شوند و اکنون هم در حال انجام برخی مذاکرات غیر رسمی با مسئولان کشورمان هستند.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه بودند، اما عزت خود را حفظ کردند و ما مسئولان مکلف هستیم در مسیری که ملت برای ما ترسیم کرده گام برداریم. وی افزود: در گام نخست حفظ عزت ملت ایران و در گام دوم نیز رفع مشکلات به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی و ایجاد اشتغال مدنظر مسئولان امر قرار گیرد و باید بیان داشت که اجرای این پروژه ها نیز می تواند در راستای رفع مشکلات اقتصادی مثمر ثمر باشد.

امیرآبادی گفت: برای رفع مشکلات منطقه فراهان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و در آینده ای نزدیک، تقاطع غیر همسطح آشتیان به قم را تکمیل می‌کنیم. امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: مردم منطقه آشتیان و تفرش از این مسیر به قم تردد می‌کنند و تصادف در این تقاطع نیز زیاد است که اعتبار اجرای این طرح را به عنوان تقاطع غیر همسطح به بودجه اضافه کردیم و باید اجرای این تقاطع در اسرع وقت انجام و مشکلات مردم برای تردد ۲ استان قم و مرکزی رفع شود.

وی عنوان کرد: هر جا همدلی، رفاقت، همراهی باشد انجام امور پیش می رود و به طور حتم وجود اختلافات نیز مانع پیشرفت امور می‌شود که نیاز است با توجه به محدودیت‌های مالی، تدابیر ویژه ای در راستای رفع مشکلات پیش‌رو برداریم.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه