ارسال به دیگران پرینت

کارشناس هواشناسی گفت:

سامانه بارشی وارد کشور شد | وزش باد شدید موقت در برخی مناطق

با ورود سامانه بارشی از امشب به کشور، بارندگی و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق کشور شاهد خواهیم بود.

 سامانه بارشی وارد کشور شد | وزش باد شدید موقت در برخی مناطق

کارشناس هواشناسی گفت: از دیشب سامانه بارشی وارد کشور شد و زمینه‌ساز بارندگی و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق کشور خواهد شد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که دیشب تداوم آلودگی هوا را در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز خواهیم داشت گفت: این وضعیت روز یکشنبه در شهر‌های تهران، کرج، مشهد، تبریز و روز دوشنبه در مشهد و تبریز ادامه دارد.

او ادامه داد: از دیشب سامانه بارشی وارد کشورشد و زمینه‌ساز بارندگی و وزش باد شدید موقت گاهی رعدوبرق، در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر ،چهارمحال‌وبختیاری ،کهگیلویه و بویراحمد ،کرمانشاه و غرب خلیج‌فارس خواهد شد.

ضیائیان یادآور شد: روز یکشنبه بارش در این مناطق تشدید شده و استان‌های اصفهان ،قم و کردستان را نیز دربرمی‌گیرد.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: شدت بارش در روز یکشنبه در استان خوزستان خواهد بود و روز دوشنبه استان‌های تهران، کرج ،قزوین و زنجان را در برمی‌گیرد.

ضیائیان توضیح داد: در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به‌صورت برف خواهد بود . روز سه‌شنبه در شمال شرق و نواحی مرکزی کشور و روز چهارشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب‌وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی است و گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران به ۱۳ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

همچنین سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هم ضمن پیش‌بینی بارش برف و باران در برخی محور‌های مواصلاتی کشور از مسافران درخواست کرد احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام داده و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه