ارسال به دیگران پرینت

به همت ستاد صبر اردبیل انجام گرفت؛

بخشش قاتل مادر ۲۰ روز پس از وقوع قتل غیرعمد

اردبیل- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: مرد جوانی که در جریان یک حادثه مادر خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود با اثبات غیرعمد بودن قتل بخشوده شد.

بخشش قاتل مادر ۲۰ روز پس از وقوع قتل غیرعمد

حجت الاسلام سید حسین علوی اظهار کرد: اوایل آبان ماه امسال رسیدگی به قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضائی قرار گرفت. مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی‌ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در خانه شأن به مادر خود شلیک کرده بود.

وی افزود: پس از این حادثه پسر جوان بازداشت شد و در اعتراف خود گفت: «آن روز یک اسلحه شکاری را به خانه برده بودم و می‌خواستم فقط با آن یک عکس بگیرم. اما قبل از عکس گرفتن تصمیم گرفتم اسلحه را تمیز کنم. در حال تمیز کردن اسلحه بودم و مادرم هم روبه‌روی من بود که یک دفعه دستم به ماشه خورد و یک گلوله از اسلحه شلیک شد و به مادرم اصابت کرد.»

علوی ادامه داد: در حالی که متهم به شدت اظهار ندامت و پشیمانی کرده و به خاطر از دست دادن مادرش بی قرار بود، با تلاش ستاد صبر توسعه حل اختلاف استان اردبیل، برادران متهم و مادربزرگ او از نیت غیر عامدانه متهم مطلع شدند و در کمتر از ۲۰ روز از وقوع قتل، نسبت به متهم اعلام بخشش و رضایت کردند.

به گفته وی پرونده برای رسیدگی از حیث عمومی جرم در مراتب رسیدگی قضائی قرار گرفت.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • زهره ارسالی در

      الهی همه زندانی‌ها هدایت بشن زندان‌ها تبدیل به مراکز فرهنگی هنری و آموزشی تبدیل بشه و دیگه زندان و زندانی وجود نداشته باشه آمین یا رب العالمین

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه