ارسال به دیگران پرینت

لیگ برتر فوتبال زنان:

بغض هاجر در هفته دوم ترکید

ستاره خط حمله سپاهان پیش از اعزام به اردوی ملی نمایش درخشانی در ترکیب تیمش داشت و بهترین بازیکن میدان بود.

بغض هاجر در هفته دوم ترکید

 در جریان تقابل هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان میان سپاهان اصفهان و سارگل بوشهر که در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار می‌شد، ستاره بی‌چون و چرای طلایی‌پوشان اصفهانی در این بازی یک‌طرفه هاجر دباغی هافبک-مهاجم جوان سپاهانی‌ها بود که توانست بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد و نقش اصلی را در پیروزی تیمش ایفا کرد.

دباغی در روز برتری 8 گله سپاهانی‌ها توانست 4 بار دروازه حریف بوشهری را فرو بریزد تا نشان بدهد در اوج آمادگی قرار دارد؛ او که در هفته نخست در مقابل هیات فوتبال البرز ناکام در گلزنی بود، امروز توانست جبران مافات کند و با پوکر خود، جبران گل‌های نزده هفته نخست خود را هم کرد و به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

درخشش ستاره جوان سپاهان در شرایطی رخ داد که او باید یکشنبه خود را به کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان برای گذراندن اردوی آماده‌سازی معرفی کند و درخشش امروزش بدون‌تردید می‌توان خبر خوشی برای مریم ایراندوست باشد، چرا که هاجر دباغی در آماده‌ترین شرایط ممکن به اردوی ملی می‌رسد.

 

 

روز عجیبی در هفته دوم لیگ فوتبال زنان سپری شد؛ ثبت 27 گل در 7 مسابقه! پرگل‌ترین بازی در اصفهان بود، جایی که سپاهان 8-0 سارگل بوشهر رو شکست داد، در روزی که هاجر دباغی ستاره جوان طلایی‌پوش پوکر کرد و نقش اصلی رو در پیروزی تیمش داشت.

 

منبع : ورزش سه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه