ارسال به دیگران پرینت

تامین امنیت | مرغ | معدوم

۲ تن آلایش مرغی در تایباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی تایباد گفت: ظهر دیروز، ۲۷ آبان، با هماهنگی دستگاه قضایی ۲ تن آلایش مرغی از غرفه‌های گمرک دوغارون کشف و معدوم شد.

۲ تن آلایش مرغی در تایباد معدوم شد

حسن آذریان اظهار کرد: با توجه به حمل غیرمجاز ۲ تن آلایش مرغی بدون مجوز دامپزشکی که عرضه خارج از شبکه تلقی می‌شد، کشف و به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و خارج شدن از انجماد و نیز بالا بودن بار میکروبی و عدم مصرف با هماهنگی دستگاه قضایی معدوم شد.

وی افزود: فرآورده‌های خام دامی باید با نظارت سازمان دامپزشکی کشور عرضه شود؛ در غیر این صورت هر گونه حمل غیرمجاز تخلف محسوب شده و با متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.

آذریان با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از سلامت شهروندان بیان کرد: خواهشمندیم شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی فروش و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را بلافاصله با دامپرشکی در میان گذاشته تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهم‌ترین اهداف دامپزشکی به شمار می‌رود که اقدامات لازم در زمینه توسعه این امر در حال انجام است؛ به همین منظور نظارت از واحدهای عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان و کارشناسان سلامت این مرکز با جدیت اجرا می‌شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • طیور ماشین ابزار ارسالی در

      با افزایش جوجه کشی و به کار گیری بیشتر دستگاه های جوجه کشی بزرگ، خیلی راحت نیاز بازار برطرف میشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه