ارسال به دیگران پرینت

دلار | ارز | قیمت

امروز هم دلار کاهشی شد

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران میانگین وزنی دلار و یورو در معاملات امروز را به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۲۰ تومان و ۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان اعلام کرد.

امروز هم دلار کاهشی شد

 مهدی گوهررستمی اظهار کرد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه، معاملات دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۶۳۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۳۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۲۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۲ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۲۰۵ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۵۹۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار با ۰.۸۸ درصد افزایش نسبت به روز ‌چهارشنبه، ۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی پنجشنبه‌ (بیست و هفتم آبان) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۹۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۶۳۴ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۲۰۵  تومان و ۳۰ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز پنجشنبه‌( بیست و هفتم آبان)  ۸ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۴۹۳ هزار و ۸۰۰ یورو بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Ali ارسالی در

      محال هست دلار کاهش پیدا کند مگر اینکه سیاست های خارجی تغییر پیدا کند اینکه ۱۰۰ تومان یا دویست تومن کاهش پیدا کند دلیل کاهشی بودن نیست خدا کند اصلش دزست بشود و مردم یک نفس راحت بکشند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه