ارسال به دیگران پرینت

لیگ برتر فوتبال | رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران | صدر جدول

آلومینیوم جای استقلال را گرفت

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی آلومینیوم و صدرنشینی موقت این تیم به پایان رسید.

 آلومینیوم جای استقلال را گرفت

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی آلومینیوم و صدرنشینی موقت این تیم به پایان رسید.

در اولین بازی از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های آلومینیوم اراک و نفت مسجدسیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری نماینده اراک همراه بود.

در این بازی که از ساعت ۱۵ آغاز شد، آلومینیوم اراک ۲ بر یک نفت مسجدسیمان را از پیش رو برداشت تا به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده و جای استقلال که فردا میزبان نساجی است را بگیرد.

نیما درودی و اسماعیل شریفات برای آلومینیوم و عماد میرجوان برای نفت گلزنی کردند.

با این نتیجه آلومینیوم با ۱۱ امتیاز به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت و نفت مسجدسلیمان هم با ۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

ادامه ناکامی‌های پدیده با شکست در دقیقه ۹۰ برابر ذوب‌آهن

تیم فوتبال پدیده مشهد در دیداری خانگی برابر ذوب‌آهن متحمل شکست شد تا همچنان قعرنشین لیگ برتر و بحران‌زده باقی بماند.

در ادامه دیدارهای ابتدایی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف ذوب آهن رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پدیده از دیدارهای قبلی خود تنها یک امتیاز دشت کرده بود و شرایط خوبی نداشت و قصد داشت تا از این بازی خانگی تمام امتیازات را گرفته و به شرایط بحرانی خود پایان دهد.

در سوی دیگر ذوب‌آهنی‌ها نیز به دنبال این بودند تا با کسب سه امتیاز این بازی به صدر جدول نزدیک تر شوند.

با این حال این ذوب‌آهن بود که ابتدا در دقیقه ۴۱ توسط سجاد جعفری روی اشتباه عجیب دروازه‌بان میزبان به گل رسید و به عنوان تیم پیروز در نیمه نخست زمین را ترک کرد. البته جلالی راد بعد از این گل به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و یک دروازه‌بان جوان درون دروازه این تیم قرار گرفت.

در نیمه دوم پدیده که دوست نداشت در این بازی خانگی امتیاز از دست دهد، برای جبران نتیجه تلاش کرد تا اینکه در دقیقه ۷۵ روی یک ضد حمله توانست توسط میلاد کمندانی به گل‌ رسیده و بازی را به تساوی‌ بکشاند.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود در واپسین‌ دقایق روی اشتباه مدافعان پدیده عارف رستمی در موقعیتی تک به تک‌ برای بار دوم دروازه میزبان را باز کرد تا شاگردان مهدی تارتار از این بازی با سه امتیاز خارج شوند.

با این نتیجه پدیده با یک امتیاز قعرنشین لیگ باقی ماند.

ذوب‌آهن اما با کسب سه امتیاز این دیدار ۹ امتیازی شد و به طور موقت به رده پنجم جدول رسید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه