ارسال به دیگران پرینت

زاکانی: ایجاد یک قرض الحسنه در هر محله تهران مورد توجه ما قرار دارد

شهردار تهران با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت ۲۵۰۰ بوستان پایتخت جهت فعالیت دستفروشان گفت: شهرداری با همکاری نخبگان برنامه‌ریزی جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان دارد.

زاکانی: ایجاد یک قرض الحسنه در هر محله تهران مورد توجه ما قرار دارد

شهردار تهران با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت ۲۵۰۰ بوستان پایتخت جهت فعالیت دستفروشان گفت: شهرداری با همکاری نخبگان برنامه‌ریزی جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان دارد.

علیرضا زاکانی در نشست هم اندیشی با نخبگان منطقه ۳ تهران اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های اولیه منطقه ۳ تهران یک منطقه فرهنگ پرور و دارای زمینه حضور ملل مختلف با توجه به اقتضائات مختلف است. و این منطقه می‌تواند در پیوستگی ملل تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به فاصله شمال و جنوب در منطقه ۳ تهران مانند بسیاری از نقاط دیگر پایتخت گفت: برخی از محلات در تهران در این منطقه از کمترین ها هم محروم هستند و باید دست به دست هم بدهیم تا سرعت خدمتگذاری به شهروندان افزایش یابد.

شهردار تهران با بیان اینکه در پایتخت دریایی از نیازها وجود دارند و یک نهاد به تنهایی نمی‌تواند این نیازها را برطرف سازد، گفت: اساس کار ما در شهرداری این است که مسئولیت های خود را بپذیریم و در آنجا مسیر را گام برداریم و همه امکانات را برای خدمتگذاری به مردم بسیج کنیم.

زاکانی با اشاره به اینکه ما قائل به خدمت در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستیم، گفت: هم ناظر به روح و هم ناظر به کالبد و جسم شهر خود را مسئول می‌دانیم.

شهردار پایتخت با اشاره به حضور ۲۱ هزار معتاد متجاهر در تهران و وجود کودکان کار و خیابان و مشکلات تکدی‌گری گفت: معضلات و مشکلات اجتماعی ناشی از فقر و فرهنگ غلط هستند و برای اینکه بخواهیم شهر را بسازیم باید همه دست به دست هم دهیم و شهرداری باید مسئولیت های خود را بپذیرد و در نگاه جدید به این موضوع تکیه دادیم که با سایر نهادها و دستگاه‌ها همکاری داشته باشیم و همه با هم دست در دست هم در جهت خدمت گزاری هرچه بیشتر به مردم گام برداریم.

زاکانی خاطرنشان کرد: مطرح کردیم که در بیش از ۲۵۰۰ پارک و بوستان در تهران شرایط و امکانات به صورتی فراهم شود که از دستفروشان بتوانند به عنوان کسانی که هویت دارند و فعالیت کنند.

وی بیان داشت: موضوع بوستان‌های یک مسئله چند وجهی است و باید در جهت خدمتگزاری به شهروندان بدون چشم داشت هر چه بیشتر از آنها بهره مند شویم.

وی گفت: مدیریت شهری مسئولیت‌های بزرگ را می خواهد بپذیرند ولی از آنجایی که نیازها زیاد و بزرگ است به تنهایی نمی‌توانیم بنابراین حضور نخبگان در کنارمان در محلات می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: ایجاد یک قرض الحسنه در هر محله نیز مورد توجه ما قرار دارد و شهرداری می‌تواند از طریق بانک شهر سهم خود را بپردازد و مردم هم به عنوان رکن اصلی در این زمینه فعالیت کنند در زمینه مسکن اجتماعی هم شهرداری می‌تواند در زمینه ارائه زمین و پروانه تسهیلاتی را فراهم سازد ولی خود مردم نقش آفرینی اصلی را انجام دهند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رزمنده قدیمی ارسالی در

      از این کارهای غلط 40 سال پیش کخ در مساجد درست شد انجام ندهید باز فساد میاره

    • رحمت الله صاعدی ارسالی در

      این همه تلاش شد که این موسسات خصوصی بسته ویا منحل شوند. مگر بانک قرض‌الحسنه کم داریم که بخواهند دوباره اقدام به افتتاح قرض‌الحسنه در کوچه و پس کوچه ها کنیم

    • صادق باوی ارسالی در

      امیدوارم موضوع دست فروشان انجام شود فکر و ایده خوبی هست با اینکه مخالف زاکانی هستم ولی این طرح برای یک این جماعت بسیار عالی می باشد.

    • ناشناس ارسالی در

      اقای زاکانی سلام خدمت شما برادر بیاین داخل مردم و فقر واقعی رو ببینین همه چی گرونه شما بگید ممنون میشیم چیکار باید گرد با تشکر

    • عرش ارسالی در

      حرکت قرض الحسنه ای زاکانی در هر محله، حرکتی که ارزش‌ها را به ابتدای انقلاب، می‌کشاند....

    • علی ارسالی در

      حتما داماد پاک دستشون روهم بعنوان مدیر صندوق های قرض الحسنه منصوب میکنه ،البته بدون حقوق !!!خودتونین

    • ناشناس ارسالی در

      شیاد دروغگو و فردی پر حاشیه شیپور چی افراد بالا دستی و جلادی خود فروخته فردی فرافکن و بیسوادی خود فروخته اینها کمترین القابی است که به این فرد میشود داد

    • ناشناس ارسالی در

      ایشالا عدم انتصاب فک وفامیل هم مورد تو جه باشد

    • ناشناس ارسالی در

      مشکلات اصلی فرا موش نشه با حاشیه ها مردم را سر کار نزاریم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه