ارسال به دیگران پرینت

حمایت | صنعتی | تیلیغات

رونق اقتصاد شرکت‌های صنعتی نیازمند حمایت است

صنعت چاپ با تعامل شرکت‌های صنعتی غذایی میتواند با خلق تکنیک و فناور‌های متنوع، همه نیاز‌های بشری بخش‌ها و صنایع را در هر نظام و حکومتی ارزشمند کند و تاثیر بسیاری در پیشرفت توسعه و یا رشد آن داشته باشد.

رونق اقتصاد شرکت‌های صنعتی نیازمند حمایت است

 بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی امروز عصر با حضور سفیر اندونزی در ایران، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و چندتن از مدیران شهری و استانی در مشهد آغاز به کار کرد.

احمد قیص سرکنسولگری کشور عراق گفت: پیشرفت صنعت بسته بندی در کالا‌های مختلف از جمله صنایع غذایی را با وجود تحریم‌ها نیازمند تبلیغات و حمایت است.

او ضمن خرسندی جهت دعوت به این مراسم تولیدات داخلی افزود: این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی همچون تولیدات صنایع غذایی، ماشین‌آلات صنایع غذایی، چاپ و بسته‌بندی و همچنین ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی دارد ک می‌توانند در حوزه خود بسیار ارزشمند باشند.

سرکنسولگری کشور عراق با اشاره به تحریم‌هایی ک از طریق آمریکا و کشور‌های جهانی برای ایران انجام شده است، ادامه داد: این نمایشگاه باید خیلی بیشتر از آنچه که فعالیت میکند پیشرفت داشته باشد و ارزشمند‌تر شود.

قیص با توجه به اینکه نیرو‌های کنسولگری خود را برای تبلیغات و بازدید به این نمایشگاه دعوت میکند بیان کرد: اگر تبلیغات این شرکت‌های صنعتی مفید انجام شود، بخش‌های بازرگانی و به خصوص صنایع و کارخانه‌ها میتواند باعث رونق اقتصاد این کشورایران باشد.

رشد و توسعه شرکت‌های صنعتی حوزه چاپ، نیازمند تعامل و نگاه ویژه است

علی ابراهیمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن عرض تقدیر و تبریک به تمامی عوامل برگزاری این نمایشگاه، گفت: این مراسم نمایش با توجه به اینکه تمامی حوزه‌های صنایع در آن فعالیت میکنند موثر و ارزشمند در اقتصاد کشوری است.

او با اشاره به حضور صنعت چاپ در این نمایشگاه افزود: صنعت چاپ میتواند نقش موثر و تکمیل کننده‌ای با فعالیت مربوطه تمامی صنایع و شرکت‌ها باشد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با توجه به تعامل صنعت چاپ و شرکت‌های صنایع غذایی ادامه داد: قطعا تمامی صنایع مختلف این نمایشگاه و واحد‌های چاپی میتواند مکمل کننده یکدیگر باشند و تبادل اطلاعات و نیاز‌های صنایع مختلف اقتصادی را فراهم کنند.

سفیر اندونزی با اشاره به ارزیابی نمایشگاه شرکت‌های صنعت غذایی و چاپ گفت: با توجه به اینکه برای نخستین بار در سفارت اندونزی همراه با تجار به شرکت‌های غذایی در ایران دعوت شده ام، این نمایشگاه غذایی سازمان یافته و منظم مشاهده می‌شود.

او با توجه به توسعه تعاملات و تجارت ایران و اندونزی افزود: هدف اصلی این نمایشگاه کمک به پیشرفت اقتصاد مردم کشور خود و دیگر کشور‌های مسلمان است.

سفیر اندونزی ادامه داد: تعاملات بسیار خوبی بین ایران و اندونزی وجود دارد که با استفاده این روابط می‌توانیم تعاملات این دو کشور را افزایش دهیم.

رونق اقتصاد شرکت‌های صنعتی نیازمند حمایت است

رونق اقتصاد شرکت‌های صنعتی نیازمند حمایت است

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه