ارسال به دیگران پرینت

اینترپل | مهاجرت | دلار

بازداشت متهم میلیاردی حین ورود به کشور

رئیس اینترپل ایران گفت: فردی که به بهانه خرید زمین اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده و از کشور متواری شده بود، حین ورود به کشور بازداشت شد.

بازداشت متهم میلیاردی حین ورود به کشور

به نقل از سایت ناجا، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا اظهار کرد: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر شکایت از فردی به اتهام کلاهبرداری و اینکه هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا قرار گرفت و متعاقبا اعلان قرمز وی در سطح بین الملل صادر شد.

وی افزود: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکی مبنی بر اینکه مبلغ ۹۰۰ هزار دلار معادل ۲۷ میلیارد تومان از وی دریافت کرده تا در قبال آن زمینی را برای شاکی خریداری کند، لیکن با خلف وعده، مبلغ را به نفع خود ضبط و به یکی از کشور‌های منطقه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: با توجه به تردد متهم در برخی کشور‌های همسایه از اینترپل این کشور‌ها درخواست شناسایی و بازداشت متهم صورت گرفت.

سردار شیرزاد تاکید کرد: با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      متهمی که شاکی گردن کلفتی داشته آخه چطوری یک نفر ۲۷میلیارد فقط به یک نفر می دهد زمین برایش بخرد این پولها ازکجا وبا چه زحمتی بدست آمده..

    • ناشناس ارسالی در

      این کلاه بردار اسم و فامیل که دارد .
      شاید اسم و فامیلش در حروف الفبا نباشد.
      وشاید هم باشد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه