ارسال به دیگران پرینت

الزام درج قیمت روی تولیدات لبنی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس تاکید کرد که درج قیمت روی بسته بندی محصولات لبنی یک الزام قانونی و تبعیت نکردن از آن تخلف است.

الزام درج قیمت روی تولیدات لبنی

احمد طمراسی چهارشنبه 26 آبان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان فارس، با بیان اینکه درج نشدن قیمت روی بسته بندی شیر نایلونی، ماست و پنیر، منجر به برخورد تعزیراتی خواهد شد، گفت: صاحبان صنایع لبنی از روز پنجشنبه 27 آبان (فردا) ملزم به درج قیمت روی بسته بندی این محصولات خواهند بود.

به گفته این مقام مسئول تولیدکنندگان در استان فارس مورد حمایت، هدایت و نظارت مسئولین و دستگاه‌های مسئول قراردارند بنابراین باید در سطح استان با مسئولین همکاری لازم را داشته باشند.

طمراسی با بیان اینکه انتزاع و انتقال مقوله نظارت به جهاد کشاورزی در زمان کوتاهی انجام می گیرد، افزود: تا محقق شدن آن همچنان سازمان صمت در این حوزه اقدام می کند و نشست تخصصی در رابطه با نظارت و فرآیند همکاری صمت و بسیج برگزار می شود.

او ذخایر گوشت در فارس را خوب ارزیابی و اضافه کرد: در موضوع توزیع مرغ منجمد طی روزهای اخیر اقدامی مدبرانه را شاهد بودیم که به واسطه آن باید از پشتیبانی امور دام فارس قدردانی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه امکان توزیع مرغ منجمد تا رفع نیاز کامل وجود دارد و در صورت ضرورت هماهنگی لازم انجام می‌شود، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام توزیع را علاوه بر مناطق کم برخوردار با همکاری سازمان صمت در مناطق پر مصرف شهر شیراز نیز انجام دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه