ارسال به دیگران پرینت

شهرداری | پاکدشت | تغییرات

شهرداری پاکدشت ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می‌شود

شهردار پاکدشت با اشاره به بدهی ۱۸ میلیاردی مدیریت شهری گفت: برای دریافت ۴۲ میلیارد مطالبات شهرداری با ۲ نهاد بدهکار توافق صورت گرفته است.

شهرداری پاکدشت ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد/ مشکلات شهری با مدیریت مناسب برطرف می‌شود

حمیدرضا شیخ ویسی شهردار پاکدشت عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تبیین برنامه‌های آینده مدیریت شهری اظهار کرد: ساختار شهرداری احتیاج به اصلاحات دارد.

وی در ادامه افزود: خدمت جهادی و حل مسئله از نخستین رویکردهای شهرداری بوده که تمام مدیران مجموعه مدیریت شهری براین مبنا باید خدمت کنند.

شیخ‌ویسی مشکلات شهری را با مدیریت مناسب قابل حل دانست و گفت: ناحیه و محله محوری سومین رویکرد شهرداری بوده که قوی‌ترین نقطه شهرداری باید باشد و اختیارات کامل اجرایی به نواحی داده می‌شود.

شهردار پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: مبنایی برای تغییرات وجود ندارد و مدیران شهرداری باید دست پاک بوده و نگاه طمع به بیت‌المال نداشته باشند.

وی جذب نیرو در مجموعه مدیریت شهری را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: بنده در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۸ شهرداری پاکدشت را با ۱۴۲۱ پرسنل و ۱۸ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم.

شیخ‌ویسی درباره مطالبات شهرداری تصریح کرد: مطابق قانون با دو بدهکار مذاکر صورت گرفته و برای دریافت ۴۲میلیارد تومان توافق شده که با بودجه مصوب شورا در آسفالت شهر مورد استفاده قرار می گیرد. 

شهردار پاکدشت با اشاره به سالم سازی نیروها و ساختار پلیس ساختمانی درباره جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: در ۳ هفته اخیر ۴ نفر جابجا شده و مدل شرکت شهربان همانند شهرداری تهران ایجاد می‌شود.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: شرکت خصوصی هیچ وابستگی و نفوذی در شهرداری نداشته که این موضوع به کاهش فساد کمک کرده همچنین پلیس ساختمانی به لباس یک شکل با نام و خودروهای مجهز به دوربین و جی پی اس تجهیز می شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه