ارسال به دیگران پرینت

افزایش| منابع مالی | دانشگاه

باید به دنبال افزایش منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید باشیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: باید به دنبال افزایش منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید باشیم.

باید به دنبال افزایش منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید باشیم

دکتر بهرام دلفان در جلسه با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام اظهار کرد: خدا را شکرگزارم که این فرصت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به من داد تا در عرصه سلامت خدمتگزار مردم لرستان باشم و از خداوند فرصتی می‌خواهم که از این مسیر سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا، از نزدیک با زحمات و تلاش‌های دکتر نیکبخت آشنا هستم و شاهد کارهای خوب وی در دانشگاه بودیم، بیان کرد: نیروهای توانمند  داخل استان  همیشه نشان داده‌اند که می‌توانند با اشراف بر کمبودها و مشکلات در عرصه خدمت به مردم، پیشرو باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه متعلق به همه با توانمندی‌های مختلف است و با مدیریت و برنامه‌ریزی  برای حل مشکلات آمده‌ایم و با تعامل و نظارت جلو خواهیم رفت و در این راستا شأن و حیثیت و توانمندی افراد در اولویت است و حضور فیزیکی بنده در دانشگاه بیشتر خواهد بود تا آغازگر دورانی متفاوت‌تر از گذشته در خدمت به مردم باشیم.

دلفان بیان کرد: در بخش آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، فرهنگی و دانشجویان حضور مؤثری خواهیم داشت و دانشگاه را به سمتی خواهیم برد که فرد خاصی تصمیم‌گیرنده نخواهد بود و با تعامل و مشورت کارها را در جهت خدمت به مردم لرستان پیش خواهیم برد.

وی افزود: رضایتمندی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان مدنظر ماست چراکه آنها هستند  که در پیشبرد کارها تعیین‌کننده هستند.

دلفان اضافه کرد: به‌واسطه پاندومی کرونا از لحاظ مالی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضعیف شده است و باید به دنبال افزایش منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید باشیم تا کارها را با سرعت و دقت پیش ببریم.

در ادامه این جلسه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه کریمه اهل بیت علیهماالسلام گفت: از برکت حضور حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام ایجاد بزرگ‌ترین مرکز تشیع جهان در شهر مقدس قم است.   

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی بیان کرد: دکتر نیکبخت در زمان شیوع کرونا زحمات بسیار فراوانی برای خدمت به مردم لرستان کشیدند و باید همه با روند تعامل و همکاری مطلوب از امروز برای خدمت بیشتر به مردم در عرصه سلامت آماده شویم.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه