ارسال به دیگران پرینت

هشدار پلیس؛

خودروهای خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنید

هم‌وطنانی که قصد سفر در جاده های این استانها را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی و بارندگی را داشته باشند.

خودروهای خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنید

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی برای امروز و فردا از بارش برف در محورهای مناطق کوهستانی و بارش باران در سطح جاده های کشور خبر داد و از رانندگان برون شهری خواست قبل از اقدام به سفر خودروهای خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

سرهنگ احمد شیرانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی و از طرفی سطح نارنجی برای استانهای همدان، خراسان شمالی، اردبیل، کرمانشاه، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان،سمنان، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، لرستان، چهارمحال بختیاری،  قم، مرکزی و کهکیلویه و بویراحمد، از رانندگان برون شهری خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

 وی با اعلام پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران و کاهش شدید دما در جاده های این استانهای یادشده، تصریح کرد: بر این اساس هموطنانی که قصد سفر در جاده های این استانها را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی و بارندگی  را داشته باشند.  

شیرانی با تاکید براینکه برودت هوا باعث یخ زدگی و افزایش لغزندگی در جاده های کوهستانی خواهد شد، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بر رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه و مراعات فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی در این شرایط تاکید کرد.

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه