ارسال به دیگران پرینت

قطعات خودرو | خودرو | نمایشگاه خودروسازان | حقوق کارگران

خاتمی: وزارت صمت موانع تولید را برای سرمایه گذاران رفع کند

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال رفع موانع تولید نام گذاری شده و بسیاری از مراکز و سرمایه دارها برای سرمایه گذاری حاضر هستند، ولی مقررات اداری و بروکراسی مانع کار آنها شده است. لذا انتظار داریم که هم در مرکز و هم در استان ها و شهرستان ها هیات هایی که در گذشته تشکیل شده بود با جدیت مقررات اداری که مانع تولید است را فع کنند و به شعار امسال جامه عمل بپوشانند.

خاتمی: وزارت صمت موانع تولید را برای سرمایه گذاران رفع کند

سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رئیس جمهور بیان کرد: از ایشان برای گزارش جامعی که امروز ارائه کردند تشکر می کنم چرا که این سیره بزرگان و مقام معظم رهبری است که در صحبت هایشان امید را القاء می کنند و باعث دلگرمی نمایندگان شدند.

وی در ادامه در تذکر به وزیر صمت اظهار کرد: در حوزه انتخابیه ام تعداد زیادی کارخانه وجود دارد که قطعات خودرو را تولید کرده و تحویل خودروسازان می دهند. متاسفانه معوقات چندماهه ای از تهران دارند که تاخیر در پرداخت باعث ایجاد مشکل برای پرداخت حقوق کارگران شده و کار را کند کرده است. طبق بازدیدی که از نمایشگاه خودروسازان داشتیم و آنها می گفتند که برخی از این قطعات با کیفیت خوب در داخل کشور وجود دارد ولی همچنان وارد می شود. بنابراین خواهش می کنم وزارت صمت نظارت جدی بر این مساله داشته باشد که اگر این قطعات با همان کیفیت در داخل امکان تولید دارد، جلوی صاردات آن را گرفته شود و اجازه دهند که مراکز صنعتی رشد و گسترش پیدا کنند و باعث بکارگیری افراد شود.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس در تذکر دیگری به دولت گفت: امسال سال رفع موانع تولید نام گذاری شده و بسیاری از مراکز و سرمایه دارها برای سرمایه گذاری حاضر هستند، ولی مقررات اداری در استان، شهرستان و مرکز و بروکراسی مانع کار آنها شده است. لذا انتظار داریم که هم در مرکز و هم در استان ها و شهرستان ها هیات هایی که در گذشته تشکیل شده بود با جدیت مقررات اداری که مانع تولید است را فع کنند و به شعار امسال جامه عمل بپوشانند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه