ارسال به دیگران پرینت

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی :

ایران به توافق هسته‌ای بازنمی‌گردد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ایران قصدی برای بازگشت واقعی به توافق هسته‌ای را ندارد و مذاکرات هسته‌ای به دنبال خرید زمان است.

ایران به توافق هسته‌ای بازنمی‌گردد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعاهای خود را علیه تهران تکرار و ادعا کرد که ایران به توافق هسته‌ای بازنمی‌گردد.

«یائیر لاپید» روز دوشنبه در دیدار با «رابرت مالی» که به فلسطین اشغالی سفر کرده مدعی شد: ایران قصدی برای بازگشت واقعی به توافق هسته‌ای را ندارد.

وی با تکرار ادعاهای دیگر مقام‌های صهیونیستی علیه ایران گفت: ایران با مذاکرات در خصوص برنامه هسته‌ای خود به دنبال خرید زمان است و موضوع پیوستن مجدد به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ مطرح نیست.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: ایرانی‌ها هیچ علاقه‌ای به دستیابی به یک توافق جدید ندارند.  

لاپید همچنین نسبت به از سرگیری مذاکرات وین و برداشته شدن تحریم‌هایی که دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا علیه ایران اعمال کرده ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار نکرده است.

دور جدید گفت‌وگوها بین ایران و گروه ۱+۴ در پایتخت اتریش قرار است هشتم آذرماه از سرگرفته شود.

ایران برای دست یابی به موفقیت در مذاکرات سه شرط اصلی تعیین کرده است. اینکه ایالات متحده بپذیرد به عنوان مقصر وضعیت فعلی از این مسیری که رفته برمی‌گردد. برای بازگشت از این مسیر غلط تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی که بعد از خروج آمریکا از برجام اعمال کرده همه را یکجا به صورت موثر بردارد و مهمتر اینکه تضمین بدهد که هیچ دولتی در ایالات متحده مجدداً جهان و حقوق بین الملل را به سخره نخواهد گرفت و این شرایط را تکرار نخواهد کرد.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه