ارسال به دیگران پرینت

منع | تردد | شبانه

تصمیم درخصوص لغو منع تردد شبانه به جلسات بعدی ستاد کرونا موکول شد

استاندار تهران گفت: اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا معتقدند، که ممکن است تصمیم لغو منع تردد شبانه منجر به عادی انگاری شود و تصمیم اصلی در این خصوص را به جلسات بعدی موکول کردند.

تصمیم درخصوص لغو منع تردد شبانه به جلسات بعدی ستاد کرونا موکول شد

محسن منصوری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران طی سخنانی از واکسیناسیون بیش از ۸۰ درصد شهروندان تهرانی خبر داد و گفت: تزریق واکسن کرونا تا ۹۰ درصد احتمال ابتلاء فرد را کاهش می‌دهد، اما نباید گمان کنیم، که پس از واکسیناسیون نباید شیوه نامه‌ها را رعایت کرد.

استاندار تهران شیب شیوع ویروس کرونا را نزولی توصیف کرد و گفت: هم اکنون شاهد آمار کاهشی بستری‌ها و فوتی‌ها هستیم، البته این شب کند بوده و چشمگیر نیست.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص لغو منع تردد شبانه نیز گفت: اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا معتقدند، که ممکن است تصمیم لغو منع تردد شبانه منجر به عادی انگاری شود و تصمیم اصلی در این خصوص را به جلسات بعدی موکول کردند.

منصوری با بیان اینکه اتباع خارجی از اهمیت فوق العاده ای برخورداتر است، گفت: این اتباع در سطح استان زندگی می‌کنند و در مراکز پر تراکم و جمعیت تردد دارند، اما از ۶۰۰ هزار تبعه خارجی تاکنون تنها ۲۵ درصد واکسن تزریق کرده اند.

وی افزود: در پی دریافت مجوز برای واکسیناسیون بی قید و شرط این اتباع هستیم، البته ابزار تحمیلی برای تزریق واکسن آن‌ها نداریم و باید با اعتمادسازی و تشویق نظرشان را برای واکسیناسیون جلب کنیم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه