ارسال به دیگران پرینت

نماینده آمریکا در سازمان ملل: بابت فعالیت‌های هسته‌ای ایران نگران هستیم

گرینفیلد در نشستی با خبرنگاران گفت، دولت آمریکا بابت فعالیت‌های هسته‌ای ایران که از تعهدات ذیل توافق هسته‌ای تبعیت نمی‌کند نگران هستیم. وی افزود که، آمریکا متعهد است این اطمینان را حاصل کند که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل: بابت فعالیت‌های هسته‌ای ایران نگران هستیم

«لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز جمعه ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

گرینفیلد در نشستی با خبرنگاران بدون اشاره به خروج یک‌جانبه واشنگتن از توافق برجام گفت، دولت آمریکا بابت فعالیت‌های هسته‌ای ایران که از تعهدات ذیل توافق هسته‌ای تبعیت نمی‌کند نگران هستیم.

او با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه تهران گفت، آمریکا متعهد است این اطمینان را حاصل کند که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل همچنین تأکید کرد، در موضع واشنگتن درخصوص به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان تغییری ایجاد نشده است.

گرینفیلد در حالی این اظهارات را بیان کرده که به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، وی قصد دارد از روز یکشنبه و به‌مدت پنج روز به غرب آسیا سفر کند.

او قصد دارد در این سفر، با مقامات فلسطینی، اردنی و رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کند. این اولین سفر یک مقام دولت «جو بایدن» به فلسطین اشغالی از زمان روی کار آمدن «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم خواهد بود.

از سوی دیگر «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا نیز عصر جمعه (به وقت تهران) در سخنانی گفته است که تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام روشن است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه