ارسال به دیگران پرینت

بهاره رهنما | بازیگر

ما بی‌دست و پا نیستیم!

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون به جای نشانه گرفتن کمبودها و سختی‌های امروز زندگی، مردم را نشانه گرفته، کسانی که به سختی روزگار می‌گذراند...

ما بی‌دست و پا نیستیم!

محمد جلالی - خانم بازیگر، ما بی‌دست و پا نیستیم بلکه دست و پایی برای ما نمانده است!

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون به جای نشانه گرفتن کمبودها و سختی‌های امروز زندگی، مردم را نشانه گرفته، کسانی که به سختی روزگار می‌گذراند...

او در لایو اینستاگرامی خود گفت: به نظر من کسی که بعد از ۳۰ سال نتواند زندگی خوبی داشته باشد بی‌دست و پاست!

خانم بازیگر بد نیست بدانید کار کردن تنها مؤلفه زندگی‌ مرفه در ایران نیست، بهتر بود قبل از آن در همین فضای مجازی چرخی می‌زدید تا واقعیت‌های جامعه را ببینید.

آیا کلیپ کارگری که آرزویش داشتن پژو پارس بود و با آن لهجه محلی گفت چطور تلاش کرد اما به آن نرسید را دیده‌اید؟

او می‌گفت همه جور کار کرده، از صبح تا شب زحمت کشیده تا به این خودرو برسد اما خودروی 20 میلیونی همین‌طور قد کشید تا حالا به 280 میلیون رسیده و او هرگز به آرزویش نرسید.

اسب تورم همه ما را زیر گرفته البته به غیر از شما...

وقتی که قیمت‌ها ثانیه می‌شمارند چقدر باید کار کرد؟

خانم بازیگر چند شغلگی اجباری روز و شب‌مان را گرفته و زندگی بدون کار معنایی ندارد!

آیا زباله‌گردها را دیدید و این حرف را زدید؟ آیا این‌ها به تعبیر شما می‌توانند بعد از سی سال، زندگی مرفه برای خود دست و پا کنند!

آیا خبری از اجاره‌نشین‌ها دارید؟ خرید خانه که آرزو شده آیا می‌دانید دغدغه‌شان فقط این است که صاحبخانه آنها را بیرون نکند و اجاره را بالا نبرد؟

هومن سیدی در برنامه دورهمی نکته جالبی را بیان کرد؛ می‌دانید او کیست؟ او کارگردانی از صنف خودتان است.

سیدی می‌گفت: تا چند سال پیش از داشته‌هایی که داشتم لذت می‌بردم اما به یکباره شادی‌هایم فرو ریخت و از بین رفت و کمتر از آنها استفاده می‌کنم وقتی که من از اتوبان عبور می‌کنم و می‌بینم کنار اتوبان کسی است که نمی‌تواند زندگی من را داشته باشد دیگر آن زندگی برای من لذتی ندارد!

آیا می‌دانید راز ماندگاری بازیگری همچون «محمدعلی فردین» و یا خسرو آواز ایران «محمدرضا شجریان» در چه بود؟ آنها پشت مردم بودند و زخم را مرهم می‌گذاشتند نه آنکه بازشان نموده و نمک باران کنند.

شاید بد نباشد واکنش‌های طیف‌های سیاسی را هم ببینید شما دیگر برای خود نه چپ گذاشتید و نه راست! شما خود را از مردم ببری کردید. لطفاً ما را به حال خودمان بگذارید و با درآمدی که از راه بازیگری و همسرتان کسب نموده‌اید بر روی کشتی‌های تفریحی در ترکیه روزگار بگذرانید و بگذارید ما هم خوش باشیم به آینده‌ای روشن که خواهد آمد...

خانم بازیگر سنگینی گفته شما همچون سنگینی سخن رئیس‌جمهوری که حالا مغضوب شده، جگرمان را سوزاند. بله آقای احمدی‌نژاد هم وقتی داد از گرانی می‌زدیم می‌گفت: سوپری سر کوچه ما قیمتش افزایش پیدا نکرده است!

برای داشتن ایرانی آباد و آزاد و همراه با رفاه فقط لازم است تا همه حس مسئولیت کنیم.

البته شما گویا هدفتان روشن است، همانگونه که در سریال «شام ایرانی» هم یکبار دیگر بانوان این مرز و بوم را نشانه گرفتید و گفتید: «دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لُر»!

باشد که تغییر کنید...

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • الی ارسالی در

      این خانم راهش را یادگرفته..هر حرفی و هر نیش و کنایه ای میزند ولی‌بعد عذر خواهی میکند.عقلت را بکار ببند تا اینقدر مجبور به عذرخواهی نباشی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه