ارسال به دیگران پرینت

فولاد | نکونام

سرمربی جدید فولاد خوزستان معارفه شد

مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان عصر امروز برگزار شد.

سرمربی جدید فولاد خوزستان معارفه شد

مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه سه شنبه همزمان با شروع دوباره تمرینات تیم در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه به همراه اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی دو عضو هیأت مدیره باشگاه حضور داشتند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی سابق تیم از جواد نکونام و همکارانش برای قبول هدایت تیم فولاد در این مقطع حساس تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به شناخت کامل کادرفنی و بازیکنان از همدیگر، روزهای خوب در انتظار تیم فولاد خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین از همگی اعضای تیم خواست تا با قدرت، نظم و تمرکز کافی برای موفقیت و شادی دل هواداران و مردم خوزستان تلاش کنند تا دوباره به مانند قهرمانی در جام حذفی، بتوانند شور و شوق را به دل مردم خوزستان بازگردانند.

گرشاسبی همچنین اعلام کرد که اعضای هیأت مدیره باشگاه و شرکت فولاد خوزستان به طور کامل از تیم و کادرفنی حمایت می‌کنند و امکانات مورد نیاز تیم را تا حد امکان برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آسیایی و مسابقات داخلی فراهم خواهند کرد.

جواد نکونام نیز دقایقی در جمع مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و دیگر اعضای تیم بزرگسالان فولاد صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات کادرفنی سابق، گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ و پرافتخار فولاد هستم، قطعاً با کمک هم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم و ان‌شاءالله دوباره دل مردم خوزستان را شاد خواهیم کرد.

وی افزود: قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ما است اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید به دنبال یک جاه‌طلبی و موفقیت جدید باشیم تا همگی روز به روز پیشرفت کنیم و روزهای بزرگ را کنار هم جشن بگیریم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه