ارسال به دیگران پرینت

معرفی مقرون به صرفه ترین هندزفری بلوتوث در ایران

دیگر نیازی نیست از بابت حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از دستگاه هوشمند نگرانی داشته باشید. زیرا در این بخش می خواهیم بهترین هندزفری بلوتوث های موجود در بازار ایران را در بازه های قیمتی مختلف به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی مقرون به صرفه ترین هندزفری بلوتوث در ایران

دیگر نیازی نیست از بابت حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از دستگاه هوشمند نگرانی داشته باشید. زیرا در این بخش می خواهیم بهترین هندزفری بلوتوث های موجود در بازار ایران را در بازه های قیمتی مختلف به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

کمی در خصوص هدفون و هندزفری بیشتر بدانیم.

وقتی که اپل 5 سال گذشته جک 3.5 میلی متری هدفون را از آیفون 7 حذف نمود موجی از نگرانی و اعتراض به راه افتاد. با این حال، سایر تولیدکنندگان تلفن همراه از این روش پیروی کرده‌اند و بیشتر گوشی‌های هوشمند دیگر مزایای جک 3.5 میلی‌متری هدفون را ندارند. ما نمی خواهیم مزایا و معایب جک هدفون را بیان کنیم اما حذف این پورت سبب رونق دنیای هدفون های بی سیم شده و امروزه می توانیم به قیمت دلخواه برای گوشی های خود هدفون بی سیم خریداری کنید.

اگر در فروشگاه های آنلاین جستجو کنید بسیاری از هدفون های بی سیم از 100 هزار تومن تا چند 10 میلیون را پیدا خواهید کرد، ولی 90 درصد از این هدفون ها مدل های غیر اصلی و چینی هستند. مدل هایی که با ظاهر هدفون های معروف سعی در فریب مصرف کنندگان و جذب آنها به سمت خود دارند. البته به هیچ عنوان خرید هدفون ناشناس یا فیک را پیشنهاد نمی کنیم.

هدفون بی سیم شیائومی ردمی ایرداتس

1--1

هدفون ردمی ایرداتس یکی از پرطرفدارترین هدفون های بی سیم در بازار ایران می باشد. در کیفیت اپل و سامسونگ شک نداریم ولی قیمت زیاد آن ها سبب می شود کمتر کسی قصد داشته باشد تا این حد برای هندزفری بی سیم خرج کند. بنابراین، اگر بودجه شما برای خرید هدفون محدود است هندزفری بی‌سیم Redmi Irdats شیائومی با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر به احتمال زیاد جایگزین خوبی برای گوشی‌های اپل و سامسونگ است. اگرچه هندزفری Redmi AirDats  تا حدودی یک هندزفری ارزان می باشد ولی کیفیت آن به اندازه بالا بوده که شما تعجب می کنید. طراحی شیک، کیفیت صدای مناسب، عمر باتری خوب در کنار هزینه نسبتا پایین سبب شده این هندزفری را بخرید. بررسی نظرات مشتریان دیجی کالا هم نشان دهنده رضایت بالای مصرف کنندگان از آن است. همه اینها در کنار هم سبب شده که آن را به عنوان هندزفری بی سیم معرفی کنیم.

هدفون هایلو مدل جی تی وان پرو

1--1-1

 

هندزفری بی سیم HAYLOU GT1 Pro در اصل نسخه جدید و به روز شده هندزفری Redmi AirDats است که شیائومی به تازگی عرضه کرده است.عمر باتری ، صدای با کیفیت و جنس بدنه و در واقع تمام چیز هایلو بهبود یافته است. همچنین امکاناتی مانند کاهش نویز، کنترل لمسی هم به این مدل افزوده شده است. قیمت هدفون هایلو GT One Pro در مقایسه با نسخه قبلی یعنی هدفون Redmi AirDats کمی بالاتر می باشد. اما کیفیت و پیشرفت های این هندزفری با قیمتی قابل مشاهده است که ارزش خرید بالایی دارد. هندزفری بی سیم HAYLOU GT1 Pro به جز کیفیت مناسب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و یکی از هندزفری بی سیم ارزان به شمار می رود. بنابراین اگر به دنبال یک هندزفری ارزان و با کیفیت هستید، هندزفری بی سیم HAYLOU GT1 Pro  را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

هندزفری بی سیم کیو سی وال مدل T5

هندزفری بی سیم QCY T5 یکی دیگر از هندزفری های ارزان قیمت می باشد که ارزش خرید دارد. کیفیت صدای خوب، بیس خوب، طراحی شیک و جذاب، شارژ مناسب و غیره سبب می شود از استفاده از این هندزفری در مکالمه و گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. بررسی نظر خریداران این هندزفری در دیجی کالا نشان داده که بیشتر آنها از خرید خود رضایت دارند و این هندزفری در رنج قیمتی خود گزینه بسیار خوبی به حساب می آید.

هندزفری بی سیم نیا مدل NB710

1--1-1-2

هدفون NB710 نیا یکی دیگر از هندزفری های بی سیم با قیمت پایین می باشد که کیفیت آن شما را تحت تاثیر قرار می دهد. کیفیت مناسب مکالمه، عمر باتری زیاد، طراحی شیک از جمله قابلیت هایی می باشد که خریداران این هندزفری به آن توجه دارند. اما مواردی نیز وجود دارد که نشان دهنده نارضایتی مصرف کننده است مثل بزرگ شدن فنجان هندزفری است. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید این هندزفری را بخرید توجه به سایز فنجان و سایر موارد را فراموش نکنید.

هندزفری بی سیم لنوو HE05

ممکن است باور نکنید اما حتی با کمتر از 200 هزار تومان هم قادر هستید هدفون های بی سیم جذابی خریداری کنید.هدفون های بی سیم اقتصادی لنوو را می توانید خریداری کنید و HE05 نیز جزو آن ها است. این هدفون دارای بدنه سبک و ارگونومیک داشته و با هر دفعه شارژ قادر هستید تقریبا پنج ساعت موزیک پخش نمایید. از لحاظ کیفیت صدا با توجه به قیمت این مدل که 150 هزار تومان است دارای صدای خوب و تا حدودی با کیفیت است.

هندزفری بی سیم کیو سی وای T5

کمپانی کیو سی وای در سال 2009 افتتاح گردید جزو زیرمجموعه های شیائومی و تولید کننده مشهور هدفون های بی سیم می باشد. هدفون بی سیم T5 که یکی از هدفون های تمام بی سیم و مقرون به صرفه QCY می باشد دارای قیمت کمتر از 400000 تومان در بازار ایران موجود می باشد. دکمه های این هدفون روی بدنه لمسی هستند و در صورت شارژ کامل قادر هستید تا 6 ساعت موزیک را پخش نمایند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه