ارسال به دیگران پرینت

کارگر| قوه قضائیه

بازگشت ۲۰۰ کارگر به کار در عقدا

رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: با همت شورای حل اختلاف در پرونده یکی از کارخانه های کاشی علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از هفت سال، از ورود ۱۰۰ پرونده قضایی جلوگیری شد

بازگشت ۲۰۰ کارگر به کار در عقدا

 محمدحسین دهقان طزرجانی اظهار داشت: با تلاش بیش از یکسالِ کارکنان شورای حل اختلاف در پرونده کارخانه کاشی که به علت بدهی و اختلاف نظر مدیران منجر به تعطیلی شده بود، صلح و سازش برقرار و با واگذاری کارخانه از سوی مالکان به شخص دیگری، علاوه بر بازگشت این کارخانه پس از هفت سال به چرخه تولید، از ورود قریب به ۱۰۰ پرونده به دستگاه قضا جلوگیری بعمل آمد.

این مقام قضایی افزود: با بازگشت این کارخانه به چرخه تولید در آینده نزدیک علاوه بر پرداخت بدهی کارگران پس از حدود ۱۰ سال، بدهی کامل طلبکاران نیز پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: با جلوگیری از انحلال کارخانه، منافع مالی حدود ۸۰ سهام دار که در مخاطره بود، حفظ شد.

دهقان طرزجانی در رابطه با تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی ابراز کرد: با ایجاد ظرفیت های جدید و فعال کردن ظرفیت های معطل ماتده در بخش تولید می توان از آسیب های اقتصادی و اجتماعی در این حیطه جلوگیری کرد.

دهقان طزرجانی عنوان کرد: امید است بتوان با همکاری و تعامل دستگاه قضا با دستگاه های متولی گام موثری در راستای پیشبرد اهداف متعالی در حوزه اشتغال و رفع موانع تولید برداشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه