ارسال به دیگران پرینت

سرمربی جدید بارسلونا | بارسلونا | بازیکنان بااستعداد

پیام نخست ژاوی به بازیکنان

سرمربی جدید بارسلونا در مراسم معارفه اش از انگیزه بالای خود برای تغییر شرایط در این تیم خبر داد.

پیام نخست ژاوی به بازیکنان

سرمربی جدید بارسلونا در مراسم معارفه اش از انگیزه بالای خود برای تغییر شرایط در این تیم خبر داد.

 ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد و در مراسمی رسما به هواداران معرفی شد. او در گفت و گویی که با کانال رسمی باشگاه داشت، گفت: بازگشت من به بارسلونا بسیار سریع اتفاق افتاد. ظرف سه، چهار روز به کلی زندگی تغییر کرد. تولد ۴۰ سالگی همسرم را هم تبریک می گویم.

ژاوی ادامه داد: مذاکرات خیلی سریع اتفاق افتاد و لاپورتا با من تماس گرفت. همه همکاری کردند تا مذاکرات نهایی شد و من به تیم محبوبم برگشتم. بارسلونا بازیکنان بااستعداد خوبی در اختیار دارد. نهایت تلاشم رابه کار می گیرم تا تجربه ام را به بازیکنان منتقل کنم. باشگاه را خیلی خوب می شناسم و سالها در تیم بوده ام. باید هر چه سریع تر اختلافات را از بین ببریم و گام های روبه جلو برداریم.

او درباره پیامش به بازیکنان گفت: پیام نخست اینکه من اینجا هستم تا به آنها کمک کنم. از نظر من حضور بوسکتس بسیار مهم است و همچین آلبا، پیکه، ترشتگن و سرجیو روبرتو. اینها هم بازی های من بوده اند و وجود آنها یک امتیاز است. من آماده هستم و چالش ها را دوست دارم. هدفم کمک به کاتالان ها و لذت بردن از پیروزی است. امیدوارم که دوباره بارسلونا را در اوج ببینیم. من انگیزه زیادی برای کار کردن دارم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه