ارسال به دیگران پرینت

مهاجران | مهاجران به اروپا | همه گیری کرونا | سیستم مهاجرت و پناهندگی

مرکل اعتراف کرد

صدر اعظم آلمان در گفتگویی به بحران پناهندگان و کرونا به عنوان مهم ترین چالش های دوران ۱۶ ساله صدر اعظمی خود اشاره کرد که مستقیما به سرنوشت انسان ها مربوط می شدند

مرکل اعتراف کرد

"آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در گفتگو با "دویچه وله" آلمان به مسئله هجوم مهاجران به اروپا و همه گیری کرونا به عنوان بزرگترین چالش های دوران 16 ساله صدر اعظمی خود اشاره کرده و گفت: در هر دو مورد ما دیدیم که این بحران چگونه مستقیما بر انسان ها تاثیر می گذارد و به سرنوشت آن ها مرتبط می شود.

مرکل در بخشی از این گفتگو انتقاداتی را در مسئله حل بحران پناهندگان به خود وارد کرده و اعتراف کرد: البته ما هنوز موفق به مقابله با علل پناهندگی نشده ایم. ما نتوانستیم در اروپا یک سیستم مهاجرت و پناهندگی واحد را ایجاد کنیم. بنابراین ما هنوز نتوانستیم تعادلی بین کشورهای مبدا و کشورهای پذیرنده مهاجران ایجاد کنیم. ما هنوز باید اقدامات بیشتری در زمینه کمک های توسعه ای و مهاجرت های قانونی انجام دهیم.

صدر اعظم آلمان از جمله دیگر چالش های دوران صدر اعظمی خود را این دانست که همواره افراد بیشتری در جهان چند جانبه گرایی را زیر سوال می برند. وی در این باره گفت: این مسئله همیشه برای من مهم بود و من همواره سعی کرده ام سازمان های بین المللی، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، سازمان تجارت جهانی و دیگر نهادهای بین المللی را تقویت کنم.

وی همچنین گفت که در موضوع مهم مبارزه با تغییرات آب و هوایی باید بسیاربسیار سریع تر عمل شود.

مرکل با اشاره به اینکه کنفرانس آب و هوای گلاسکو که همچنان ادامه دارد البته نتایجی را به دنبال داشته در عین حال گفت: اما از دیدگاه جوانان همچنان به صورت قابل توجهی این روند کند است. وی از جوانان خواست فشارها در این راستا را بیشتر کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه