ارسال به دیگران پرینت

بارسلونا | سرمربی تیم ملی | لیگ ستارگان قطر

انتقالی غافلگیرکننده در بارسلونا

تارنمای بین المللی گل مدعی شده است که «بغداد بونجاح» به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تحت هدایت ژاوی در باشگاه السد قطر، در آستانه انتقالی غافلگیرکننده به بارسلونا است.

انتقالی غافلگیرکننده در بارسلونا

تارنمای بین المللی گل مدعی شده است که «بغداد بونجاح» به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تحت هدایت ژاوی در باشگاه السد قطر، در آستانه انتقالی غافلگیرکننده به بارسلونا است.

هفته گذشته تایید شد که «ژاوی هرناندز» جانشین «رونالد کومان» در بارسلونا خواهد شد و هافبک اسبق آبی‌اناری‌ها مشتاق است تا تیم تحت هدایتش را در ژانویه تقویت کند.

در حال حاضر «سرخیو آگوئرو» به دلیل مشکل قلبی تا سال ۲۰۲۲ خارج از دسترس است و «عثمان دمبله» و «مارتین بریتویت» درست مثل «آنسو فاتی» مصدوم هستند.

ستاره الجزایری السد در این فصل لیگ ستارگان قطر در جریان ۹ بازی، ۱۱ گل به ثمر رسانده و فصل گذشته نیز به قهرمانی این تیم در لیگ قطر کمک کرد.

«جمال بلماضی» سرمربی تیم ملی الجزایر معتقد است که بونجاح از تمام ابزارها برای موفقیت در کاتالونیا بهره‌مند است.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری TSA الجزایر، گفت: بغداد کارهای فوق‌العاده‌ای می‌کند. بغداد در بارسلونا؟ از من توقع شنیدن چه چیزی دارید؟ ژاوی بهتر از من می‌داند و شاید برای او، بغداد انتخاب اول یا دوم باشد. برای دیگران شاید غافلگیرکننده باشد اما نه برای او چون او بغداد را می‌شناسد.

بلماضی افزود: او تاریخ سازی کرده و همه جا گل زده است؛ در فینال جام ملت های آفریقا یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال الجزایر را به ثمر رسانده‌است. از آنجا که در قطر بازی می‌کند، از کیفیت دقیق بازی او مطلع نیستیم. بارسلونای کنونی بارسای دوران لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و .. نیست. در حال حاضر نمی‌دانم که ژاوی فکر آوردن بونجاح با خود به نیوکمپ را در سر داشته یا نه اما می‌دانم که علاقه زیادی به او دارد. 

وی اضافه کرد: در بین تمام خارجی‌های السد، بغداد همچنان شماره یک است. ژاوی با او کار کرده و از کیفیتش مطلع است؛ ضمن اینکه بغداد هم می‌داند چطور با بازیکنان جدید وفق پیدا کند.

بارسلونا در حال حاضر در رده نهم لالیگا قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه